help ! mijn vriend durft niet meer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door grace20, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi iedereen,

na 3 weken zonder sex vroeg ik me vandaag nu wel eventjes af hoe dat kwam! toen ik het me vriend vroeg vertelde hij me dat hij niet meer durfde! wat moet ik daarop gaan zeggen ? ik voel dat het wel nog gaat en ik wil ook wel maar hij durft echt niet! ik probeerde hem uit te leggen dat dit echter geen kwaad kan zolang de genecoloog niet zegt dat het niet meer mag of dat het pijn doet ofzo maar ik heb het gevoel dat hij niet meer van plan is iets te gaan proberen! en nu? hebben jullie tips?

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Je kunt elkaar ook op andere manieren liefhebben. Laat hem je lekker masseren, dan voelt hij zich niet helemaal nutteloos en hoeft ie geen dingen te doen wat hij niet durft. Die van mij durft al vanaf de 16e week niet meer, maar we hebben een hoop lol in bed op andere manieren. Liefhebben zonder de daad kan ook. succes

3. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    ik vind en denk niet dat je hem van zijn standpunt kan brengen, als hij zich er niet prettig bij voelt (lees durft niet, ook al is het om irrationele gedachten)...moet je daar gewoon genoeg meenemen.

Wij vrouwen roepen toch ook zo vaak dat als het niet meer prettig voelt tijdens de zwangerschap, je geen sex meer moet hebben...man/vriend moeten dan ook maar begrip hebben...ik vind dit precies hetzelfde...

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Die van mij voelt zich er ook niet meer prettig bij, hij zegt het idee dat wij bezig zijn en die kleine in je buik daar word ik totaal niet opgewonden van.
    Ik begrijp het wel hoor! En hij weet dat ie het kindje geen kwaad doet maar het idee gewoon.
    En ach van mij hoeft het ook niet perse! Ben zelf toch niet zo optimaal meer als eerst dus is het toch minder prettig!
    Het bij knuffelen houden is ook heerlijk!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    De mijne wil helemaal niks spannends meer in bed;) Een knuffel en dat is het... Ik heb me er maar bij neer gelegd (nouja, doe mn best) hij vindt het ook niet fijn als ik er steeds over begin en ik voel me steeds afgewezen, tja, het is niet anders... Heb het er ook wel moeite mee!
    Probeer het even de tijd te geven, wie weet draait hij wel bij! of een ander standje, zodat hij mis. minder geconfronteerd wordt met je buik/ baby? mis. is hij bang dat hij je pijn doet?
    Hier hebben we al zo lang geen seks meer gehad (lees 1x tijdens mijn zwangerschap) dat ik het gevoel heb dat ik maagd ben;) maar goed, dan kijk ik naar m'n buik en dan begint me weer vaag iets te dagen:)

6. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    De mijne wil ook niet. Ik heb hem geprobeert gerust te stellen door te zeggen dat hij de baby alleen maar in slaap wiegt maar aangezien hij dat wiegen dan met zijn piemel doet was achteraf niet echt een geruststelling....
    We hebben het van de week voor het eerst in tijden gedaan en hij vond het gewoon helemaal niets, nou ja komt wel weer (hoop ik)

7. Niet meer actief

ik heb hier ook nog zo'n vent die niet meer wil.. maar dat wil niet zeggen dat we geen gezellige leuke avonden kunnen hebben hoor! ;)

8. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Geen tips maar gewoon accepteren denk ik..ergens is het ook wel lief, hy is bezorgd... en aan de andere kant kan ik het me ook heel goed voorstellen....

maar wat de meiden hier al zeggen, zijn genoeg andere manieren om het gezellig te hebben samen! ;)

Succes

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als hij het echt niet meer durft zal je dat toch moeten respecteren. Is voor hem waarschijnlijk al een hele opgave geweest om dit op te biechten,en idd je kan elkaar ook op andere manieren verwennen.

10. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Tja als hij zich er ongemakkelijk bij voelt is er niets aan te doen. Dan kun je hem echt niet overhalen ofzo, want de zin is gewoon weg.

11. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hahaha je kan hem ook vertellen dat je NA de bevalling (met hechtingen<-- je weet maar nooit) misschien nog een paar weken niks KAN doen..
    hier was iemand blij dat er de dag voor de bevalling nog wat gebeurd was , want daarna had hij 13 weken geen sex meer gehad :oops:
    grtz Ramona

12. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik geloof dat ik de omgekeerde versie van jullie mannen heb ;) de mijne schijnt niet echt te begrijpen dat het hoogzwanger niet echt comfortabel meer is, hij merkt er zelf niks van immers ;) ik was na de bevalling van de vorige wel ff bang dattie nooooit meer zou willen haha (k las dat eens op een forum, een man had de bevalling erg close up bekeken en kon het vervolgens een JAAR niet meer opbrengen omdat hij maar bleef denken aan hoe het kind eruit kwam :() maar daar bleek mijn man geen enkel probleem van te maken :)

13. Nina1979

Nina1979 Lid

23 jun 2008
    54
    0
    0
    Mijn vriend was bang dat ie de baby pijn deed.
    En hij deed het echt niet meer.

14. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    :) :) Dáár maak ik me dus zorgen om! :) :) Hij mag van mij tijdens de bevalling naast het hoofdeind blijven staan. Ik ben zelf ook blij het niet te hoeven zien! ;)

15. Niet meer actief

Wahahaha ik lig hier dubbel .

Maarre mijn lief wil nog heel graag, alleen ik niet meer zo. gelukkig geen harde buik meer na de sex was in het begin wel anders.
    Het duurd best een tijdje voor ik in de " mood" ben en lief wil zo graag en kan dan amper wachten. 1 x per week gaat nog net.

16. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Hier ook een man die nog erg graag wil, alleen in het begin vond hij het eng.
    Maar sinds hij weet dat de kleine het prima doet wil hij wel weer regelmatig.
    Alleen ik hoef niet zonodig, dus hebben we een middenweg gevonden.

Greets Beeb

17. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Haha, ik dacht dat ik een rare vent had die schrik heeft om sex te hebben met een zwangere vrouw, maar blijkbaar zijn het er toch heel wat hé! :D
    Ik heb altijd al een hoog libido gehad, maar sinds ik ongeveer 3maand zwanger was wou vriendlief dus ook niet meer, of misschien 1X om de 3weken, pffff, frustrerend amaai!
    Maar nu heb ik het gevonden! : ik spoor mijn ventje aan om een paar pintjes te drinken (hij is geen grote drinker en heeft dus niet veel nodig om een beetje in de wind te zijn) en dan.... :) dan lukt het wel zonder angstgevoelens. Het probleem is, als ik niet geregeld sex heb met mn ventje, ik ongewild over andere mannen begin te dromen..pff en het zijn geen modellen spijtig genoeg haha..waarschijnlijk mijn onbewuste frustraties die dan boven komen he. En het lijkt misschien raar om te zeggen, maar om nu nog zelf de handen uit de mouwen te steken zit mijn buik veel te veel in de weg grrrr...lol
    Ik kijk ook wel uit naar ons kindje, maar de gedachte dat na de bevalling het misschien enkele weken niks zal zijn om sex te kunnen hebben, tja..das minder tof he..hopelijk heb ik dan ook geen zin, dat maakt het wel makkelijker he.. En ze zeggen dat mannen constant aan sex denken? niet dus haha..

18. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    hier ook zo'n 1x per week en dat ligt ook niet aan hem! ik heb gewoonweg GEEN zin! mja, ik vind dat ik dat hem niet kan aandoen. Hij is zo lief en solidair met mij, dan geef ik hem 1x per week zn zin wel gewoon hahahaha

Deel Deze Pagina