moet hij maar voor ajax worden grapje hoor! maar hier wel een blije man, gelukkig is hij meestal 15 min na een verloren of slechte wedstrijd weer vrolijk..... succes ermee!!
Ik mis een vind ik leuk knop! Mijn man is voor ajax dus ik heb nergens last van Hij kan gelukkig wel gewoon feyenoord uitspreken en naar de kuip kijken zonder te spugen of rillen. Hahaha o wat erg ik lig helemaal in een deuk.
Ik heb mazzel denk ik, mijn vent zat ook in de Kuip, maar ik kreeg net alweer een foto van de achterbank van de auto waar ze de grootste lol hadden. Gelukkig is hij niet zo fanatiek dat zijn dag meteen verpest is als ze verliezen.
Soms zeg ik dat ook weleens voor de grap.. Of dan doet ie zo'n supportersliedje zingen en op het moment dat ie net FEYENOOOORD wil zeggen dan zeg ik AJAAAXXX.. Whahaha dat wordt me nooit in dank afgenomen.. In het begin dacht ik ook dat dat het einde zou zijn van onze relatie.. Moet dat ook echt niet doen als zijn ouders erbij zijn, zn vader schiet dan ook uit zn slof en heb ik er 2 tegen me Hoewel die bij lange na niet zo erg is.. Hij wordt dan meer boos omdat ik mn vriend zit uit te dagen..
HAHAHAHA.. Die van mij zit het enige doelpunt van Feyenoord een paar keer achter elkaar te kijken.. Hij is gelukkig niet chagrijnig tegen mij! Houdt ie zich toch aan de afspraak
Hihi, heel herkenbaar, maar dan hier juist met Ajax. Nu loopt ie dus te stralen, maar afgelopen donderdag en vooral de donderdag ervoor (en de vrijdagen erna, zucht) stond z'n gezicht de hele dag in standje donderwolk .
Hahaha hier bijna het zelfde alleen de mijne is dan VVV Venlo supporter. Die verliezen ook redelijk vaak. Als die verliezen is het heel even van wat een kut wedstrijd en dan is het ook wel weer over met hem . Maar die wedstrijden worden 9 vd 10 x ook niet uitgezonden dus dan moet hij zal naar het stadion zelf. En daar heeft ie de laatste tijd niet zon zin in om die moeite te nemen haha.
Hahaha geweldig topic! Mijn man is een die-hard fan van PSV, dus jullie zullen nu wel medelijden met me hebben aangezien het dit seizoen echt but is met PSV... Ik ben een echte RKC-er dus ik word altijd een beetje uitgelachen, want tja...RKC is nu niet echt een partij te noemen tegenover PSV... Tot een paar weken geleden de wedstrijd RKC-PSV....en jaaaa eindelijk won RKC!!! OMG...echt dagen chagerijnig geweest! En ik stond net een dolle te springen hier in de kamer. Mijn zoon was nog het sportiefst
Sorry, hier moest ik heel hard om lachen... Ik heb collega's waardoor ik weet hoe erg dat voetbalgedoe kan zijn, maar dat het zó erg is................
Hier net Feyenoord-Ajax maar Arsenal en Man United. Manlief is voor Man United (Manchester United) en opa voor Arsenal. Dochter krijgt veel pakjes van Man U en dan van opa een Arsenal pakje die overigens nog in de verpakking zit.
haha wachten tot hij er is en dan lekker naar je vriendinnen gaan een wijntje drinken en wachten tot hij slaapt sterkte
Kan je helaas geen tips geven. Gewoon lekker terug chagrijnen Ik ben blij dat mijn mannetje niks om voetbal geeft!