Help: mijn vriend komt zo chagrijnig thuis!

Discussie in 'De lounge' gestart door Demino, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Hahahahaha ik kom niet meer bij! :D Ik vertel het net aan mijn vriend, die zit ook te lachen :D (Thanks for making his day ;))

2. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Oei sterkte!

Zo mag de buurvrouw van mijn schoonouders geen Ajax schoonmaakmiddelen gebruiken en ook een brandblusser van t merk Ajax kwam t huis niet in.

Mijn man geeft geen reet om voetbal, ik ben Ajax supporter, en mijn schoonouders feyenoord. Die waren ook niet gelukkig toen mijn zoon zijn ajaxpyjama aan wilde toen hij bij hen kwam logeren.

Mijn mening, erg kinderachtig allemaal.

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ach arme man ;) Kook een lekker maaltje voor hem, kaarsjes aan, romantisch muziekje (iets van Ajax, maar dat is mijn venijnige karakter :D).. Vul het bad voor hem oid.

En zeg dan iets in de trant van "we mogen blij zijn dat we elkaar hebben en dat we gezond zijn blablabla".

Succes

4. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik mag idd ook geen Ajax schoonmaakmiddelen kopen.. En raad eens wat? Ik heb het lekker toch gedaan haha! Ik vind die rode allesreiniger zo lekker.. Kreeg ooit de tip van iemand om het over te gieten in een andere fles, maar dat ga ik dus echt niet doen.. Dat slaat inderdaad helemaal nergens op! Het staat ook nog eens compleet los van de voetbalclub..
    Voor de badkamer heb ik ook een keer reiniger van Ajax gekocht. Ik vroeg een keer aan mijn vriend of hij hem even kon aangeven, want ik kon er niet bij.. Hij raakte het dus niet met zijn blote handen aan. Toen heb ik een stift gepakt en een kruis door het woord Ajax heen gezet.. Probleem opgelost :D Soms moet je er ook een beetje creatief mee omgaan.. Helaas.
    Gelukkig is hij het ermee eens dat die rode allesreiniger wel echt heerlijk is :D

5. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Ik heb de kwestie aan mijn man voorgelegd en die komt met het volgende advies:

Kom naar brabant en doe gezellig mee in de polonaise!

6. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Hahahaha! Hij wilde gisteravond nog gaan ja, wij wonen op het randje ZH-Brabant.. Maar nee, toch niet gedaan! Maar thanks voor de tip :D Kan hier ook wel voor polonaise zorgen hoor :p Lekker muziekje op, biertje erbij en gaan :p

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.024
    550
    113
    blij dat mijn vent totaal niks om voetbal geeft

8. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
  9. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

You have an Ajax face.. Anyway...

Hilarisch:D:D

10. Onje

Onje Niet meer actief

Hoe heb je het de afgelopen keren gedaan dan? Dit is namelijk niet de eerste keer dit seizoen ;)

Hier een hele blije man :D ik begrijp heel goed hoe gevoelig het ligt mijn man is nu gewoon supporter maar vroeger was hij hooligan een echte die hard zijn interviews zijn over de hele wereld gegaan en hij staat in diverse boeken. Pfff wat ben ik blij dat hij nu gewoon supporter is. Eerlijk is eerlijk als ze winnen vindt hij het geweldig maar als ze verliezen zal hij er geen nacht minder om slapen. In tegenstelling tot 'vroeger'.

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ben zo blij dat mijn vent niet van voetbal houdt maar de tip van de dag ( al zeg ik t zelf ;))

MEE VEREN!!

wat de hormonen kunnen doen bij vrouwen in een zwangerschap dat doen de hormonen bij de mannen bij een voetbal wedstrijd :)

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Tjaa hier drama.. ik bem voor feyenoord en vriend voor ajax.. ;) ik ben maar met m'n meissie een spelletje aan het doen.. ;)

13. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Normaal gesproken is het keihard balen als Feyenoord verliest.. Maar nu verliezen ze van Ajax, dat is natuurlijk nog net een paar tikkies erger.. Hihi. Gelukkig viel het allemaal mee hier! :D En voor jou fijn dat Ajax heeft gewonnen hihi!

14. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Gelukkig geen voetballer in huis :D
    Maar herken dat chaggie gedoe wel.....oud collega is voor Fortuna en hij kwam in een Roda gebied werken.....ja erg gezellig als die twee tegen elkaar moesten spelen en Roda won. ;)
    Dan vlogen de flessen cola, of wat we dan ook aan het produceren waren, je om de oren.
    Ik zou lekker je eigen ding doen en als ie zich op jou meent te moeten afreageren hem even duidelijk maken dat JIJ niet hebt meegespeeld (want dan hadden ze wellicht wel gewonnen :p;)) en als ie zich niet normaal kan gedragen dat ie dan maar lekker buiten gaat afkoelen.

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.173
    1.849
    113
    Haha nou lekker zo'n vent.
    Ik ben nog lerende maar jeetje wat een lui toch die supporters.

Als ze verliezen is het huilen en is het winnen dan stampen ze nog net door de bune haha.

Ben steward

16. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Haha ja Feyenoord en Ajax ligt altijd erg gevoelig. Ben voor Ajax dus ik ben erg blij vandaag. Winnen van Feyenoord is altijd net wat mooier dan winnen van een andere club.

Mijn vriend is overigens voor PSV. Die kan ook best chagrijnig zijn als ze verliezen van Ajax. Maar dat komt omdat in onze vriendengroep iedereen voor Ajax is.

17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    herken het volledig, alleen is mijn man voor FC Utrecht!
    das ook zo'n fijn team met Ajax :D

18. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Aahhhh arme jij!! Hier een hele gelukkige man! 😄

19. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    hahahah ik herken het. alleen is mn vriend een duitser dus hij wordt alleen boos als duitsland verliest tijdens het wk/ek :p zo grappig, terwijl heel nederland in oranje loopt, loopt hij in zn duitsland shirt :D schijt aan iedereen..

hij kan ook wel chago worden als utrecht verliest, maar dat is lang niet zo erg als zn duitsland gevoelens ;)

Deel Deze Pagina