Gewoon de naam geven die jullie het mooiste vinden! Daarnaast mocht je toch voor Nova Sky gaan dan wil ik er wel even bij zeggen dat ik de naam echt prachtig vind! En ook mooier dan Kaelin. Het klinkt wat zachter en liever en toch stoer en apart door de 2e naam. Bereid je bij Kaelin ook voor dat mensen herhaaldelijk de naam verkeerd zullen spellen en je je groen en geel zal ergeren. Ik ken het uit ervaring met dochters naam haha.
Jullie favoriete naam doen! Wie zegt dat jullie over een paar jaar nog vriendinnen zijn en heb jij wellicht spijt....
Ik dacht weer aan Mara. Ik vind Nova Sky ook mooier. Maar zou Kaelin zeker niet laten als jullie dat de mooiste vinden. Jammer voor de dochter van je moeder's vriendin, maar daar zou ik geen favoriet voor laten schieten. Zou het ook niet overleggen of het mutsje laten zien als het geen hele goede vriendin is.
Nova is een stuk mooier dan kealin. Zou sky of skye niet als 1 naam doen.is ook niet eerlijk ik hou niet van dubbele namen. Zou het wel als doopnaam gebruik nova, skye ...... roepnaam nova.
Ik vind Nova ook vele malen mooier, maar niet met als dubbele naam met een streepje ertussen. Nova Sky, roepnaam Nova. Maar als de naam Kaelin in je hoofd blijft zitten, zou ik het toch overleggen. Ik was samen zwanger met een vriendin. We hebben samen nog onze namen omschreven: normale naam, niet te tuttig, de mijne 6 letters, die van haar 5. We hebben zelfs de eerste letters genoemd, bij ons de letter M en bij hun de A. Dus we zaten safe. Onze dochter Manouk wordt geboren en wat hoor ik 11 dagen later: zij hebben nog in een paar dagen een andere naam gekozen want zij hadden de naam Anouk. Als ze mij dit verteld hadden had ik het helemaal geen probleem gevonden. Ik vind het 2 verschillende namen. Maar omdat ze ook bij elkaar in de klas zitten vonden ze het zelf niet leuk. Dat begrijp ik dan ook weer wel. Dus je kan het altijd vragen, maar ik zou gewoon voor Nova gaan.
Dat is de reden dus waarom ik elke keer als ik zwanger was direct gezegd heb aan mijn omgeving welke naam we wouden. Vermijd je ongemakken... Maar ik zou het bij jouw naam houden. Waarom niet? Het is niet dezelfde naam, het eindigt gewoon hetzelfde. Zo zijn er veel namen. Het kan ook net leuk zijn, misschien voelt ze zich wel gevleid dat je voor ongeveer dezelfde naam kiest.
Ik vind Nova echt een mooie naam. Het is dat mijn vriend dat niet zo vind anders stond Nova op nr.1. Kijk wat je gevoel zegt. Wel vind ik dat Nova Sky apart moet en niet met streepje er tussen.