12 weken echo, niets te zien???

Discussion in 'Zwangerschap' started by help1234, Mar 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. help1234

help1234 Nieuw lid

Jan 28, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wilde dus graag weten of ik zwanger was en besloot dat de enige zekerheid van de huisarts zou komen, na 4 negatieve testen en (2) menstruaties (?), waren anders dan normaal maar in principe om de normale menstruatie tijd.

de eerste menstruatie was op dag 29, maar 3 dagen ipv 5 en heeeeeeel veeeel minder! daarna pas op dag 34!! het leek toen wel weer op een normale en ben toen aan de pil begonnen en ben daardoor een goede 25 dagen lang aan het bloeden geweest.. niet heel veel maar wel dat ik een tampon ervoor nodig had.

ik heb hier bij 12 weken een echo laten maken, waarop de huisarts zei dat ze niets kon zien of horen

het kan niet zo zijn dat het nog een "vroege" zwangerschap is en dat er pas over een paar weken iets te zien is toch??

bedankt en graag antwoord!

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    Als ik je verhaal zo lees hoe is de zwangerschap vast gesteld lees alleen maar negative testen?!
    En dan lijkt het me ergens logisch dqt er niks te zien .

er is geen vaste regel dat je altijd 5dagen bv ongesteld moet zijn dit kan ontzettend wisselen !
    Kortom hoe zeker ben je dat je echt zwanger bent want bij 12 weken hoor je echt al een bewegend kindje te zien.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja dat denk ik idd ook ....
    misschien ben je dus niet zwanger en is je cyclus even van slag
    dat gebeurt vaker

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
    Ik lees dat je enkele negatieve testen hebt gehad + (onregelmatige) menstruatie dus ik denk dat je gewoon niet zwanger bent en je menstruatie gewoon in de war is .. kan wel vaker gebeuren bv stress

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Zelfs bij een vroege zwangerschap is al verdikt baarmoederslijm te zien.

Ik denk dat er na 4 negatieve testen, een aantal menstruatie en een echo wel gezegd kan worden dat je iig niet 12 weken zwanger bent en zelfs geen 4. klinkt hard, sorry... Wellicht dat je eisprong er weer aan begint te komen.

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Heb dit even uit je vorige topic geplukt, toen kreeg je al veel uitleg en adviezen en leek de kans dat je zwanger was onnoemelijk klein. Nu na een echo die wederom ontkracht dat je zwanger bent twijfel je blijkbaar nog steeds...

Nu is mijn vraag, wat heb jij nodig om niet meer te twijfelen? De dokter, de echo, de testen en onze goedbedoelde adviezen blijken niet voldoende te zijn.

Je verteld een intelligente jonge vrouw te zijn (5VWO) dus vandaar dat ik je de vraag stel, "Wanneer ben je wel gerustgesteld?"

Ten tweede denk ik dat je cyclus gewoon een beetje in de war is, door het starten van de pil en door het reizen dat je hebt gedaan...

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    *zucht* helemaal eens met het berichtje hierboven:);)

8. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Ze is aan de pil (sinds kort), en wilt ook niet zwanger zijn. Dus een ei-sprong lijkt me niet waarschijnlijk.

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Bijzonder verhaal dit! Meid ik denk dat jij stiekem heel graag kinderen wil! Want inderdaad in het vorige topic is al meerdere malen gezegd dat het vrijwel onmogelijk is zwanger daarvan te raken! Mijn advies accepteren dat je gewoon niet zwanger bent, of er gewoon voor gaan als je dolgraag kinderen wil!

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Maar dat staat niet in het eerste stukje dus dan ga je van iets anders uit.

Met de pil was ik ook maar heel kort ongi.
    dag 1 bruin afvegen, dag2 rood, dag 3 bruin en dag 4 af en toe bruin verlies.
    Het zegd dus helemaal niets dat je zo weinig ongi bent geweest als je de pil slikt kan dat gewoon.
    Verder kun je nu wel opgeven en het feit dat je zwanger bent uit je hoofd zetten want dat ben je dus niet.

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    @Ts: met twaalf weken zie je een kindje met armpjes en beentjes wat al helemaal heen en weer wiebelt!!

Dan heb je al die tijd al positesten gehad..

Je cyclus is gewoon in de war, niets meer of minder.

Mocht je korter zwanger zijn, dan moet je idd verdikt slijmvlies zien wat op een zw duidt.

Als je nu nog altijd bang bent voor zw, heb je dan nog altijd onbeschermde sex? Zou je dan naast die pil niet es een condoom gaan gebruiken? Dan heb je die angst ook niet meer.

12. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Euh tja, dit vind ik wel heel apart, na menstruaties en negatieve testen en een echo waarop niks te zien is, nog steeds twijfelen of je toch zwanger bent?
    Beetje logisch nadenken en je komt tot de goede conclusie lijkt me. Met 12 weken zit alles op en aan je kindje en dat is echt goed te zien hoor........

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Hahaha goede morgen:)

14. Maak je niet druk je bent niet zwanger..

15. izzikke

izzikke Lid

Jan 15, 2012
    47
    0
    0
    Als het verhaal zo lees denk ik niet dat je zwanger bent!

Maar zoals iedereen zegt dat er met 12 weken echt wel een bewegend mensje te zien moet zijn op de echo is ook niet helemaal waar. :p
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje was er op de echo met 12 weken niks te zien. Daarna met de inwendige echo overigens wel een heel druk klein mensje gezien.

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

vind dit maar vage shit

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0

18. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hier dit is met 11 weken dus je kunt wel nagaan dat het gewoon weg onmogelijk is dat je zwanger bent. Ja of je moet nu onveilig vrijen en zwanger raken maar 12 weken ben je echt niet.
    Zelfs met 5 weken is er al iets te zien dus..........

19. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wat een raar verhaal zeg:$ alleen maar nega testen, gewoon menstruatie gehad,aan de pil en dan ga je voor een 12 weken echo?? logisch dat je niet zwanger bent en logisch als er niks te zien is:(:( hoe oud ben je 12?????;)

20. Melindy

Melindy Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,078
    0
    0
    TS: ik weet niet of het helpt maar de bovenste is een echo van 9 weken en de onderste een echo van 12 weken.

bij 12 weken zou je echt wel een mensje zien.
    zelfs als je heel kort zwanger bent, zie je verdikt baarmoederslijm.

als ik het stukje lees van een eerder topic/post denk ik dat je echt niet zwanger kan zijn, en omdat je het zelf toch wel erg graag wilt je jezelf vanalles in je hoofd haalt wat er niet is (niet beledigend bedoelt hoor!)
    als je toch niet zwanger wilt zijn, kan je nu gerustgesteld zijn. je bent het ECHT niet

Share This Page