Goeiemorgen! Even een vraag, ik ben op zoek naar positiejeggings en positie slim fit spijkerbroeken. Aangezien wij hier in het "dorp" geen leuke positiekleding hebben (alleen outlet miss etam) zal ik het via internet moeten bestellen. Of ecen moeten reizen maar volgens mij zit er in de buurt vrij weinig... Dus tips zijn welkom!
Ik heb laatst een aantal broeken bij de C&A gekocht, ik kom daar anders echt nooit, maar voor zwangerschapskleding hebben ze daar hier in de buurt de meeste keuze.
Jeans van mamalicious, zitten geweldig! Prenatal verkoopt ook wel kleine selectie maar vaak alleen in lengtemaat 34. Wat jammer is, want 32 zit bij mij net iets beter.
Hier zweer ik ook bij de broeken van H&M. Zijn de enige die bij mij goed zitten. Echt een aanrader. Hier een slim fit broek: Product Detail | H&M NL Ongeveer 2,5 jaar geleden had ik positiejeggings van Noppies. Maar die dingen zitten voor geen meter met een buik. Daar zou ik niet voor gaan, alleen voor slim fit broeken. Hier, nog een slim fit van Noppies. PositieJeans - Noppies - Trousers denim slimfit Washington Long Er is genoeg op internet te vinden!
Thanks voor alle reacties, die van de h&m is idd mooi, blijft die ook mooi zitten qua pasvorm? Niet dat doe gaat lubberen ,eg maar
Ik heb dan zelf niet die broek, maar al mijn broeken van de H&M zijn na één volledige zwangerschap (41w) en één halve zwangerschap (23w) nog in goede staat. Allemaal mooi gebleven en de pasvorm is niets veranderd. Ik vind ze beter dan de normale broeken van H&M daar ben ik geen fan van maar de positiebroeken dus wel.
Die van de H&M die hierboven staat heb ik van de week besteld. Had hem al gepast in de winkel maar hij valt vrij klein dus heb via internet 1 maatje groter besteld. Hij sluit heel mooi aan en is heel zacht en soepel. H&M heeft verder ook gewoon leuke en vlotte zwangerschapskleding. C&A.nl kan je ook veel mooie spijkerbroeken vinden. Persoonlijk vindt ik de positiebroeken van de miss etam totaal niet mooi zitten. Owh en kijk eens op Wehkamp.nl die verkopen ook veel noppies en mama liscious. Edit: Esprit.nl verkoopt ook leuke en vlotte zwangerschapskleding.
Ik ben normaal gesproken ook totaal geen H&M fan, maar de positiekleding vind ik dan weer erg fijn. Ik heb ze online besteld, laatst eens de winkel ingelopen en vind dat altijd zo'n zooitje...
Ik heb slechte ervaringen met mama licious bovenkleding en een voedingspak/huispak, al na een paar x dragen en nieteens wassen allemaal pluizebolletjes. Heb gedeeltelijk geld terug gekregen van de winkel.
De broeken van de H&M vallen vrij klein uit ja. Je kunt 2 maten bestellen voor vergelijking, dan stuur je er 1 terug. Betalen is achteraf. Ik heb zelf normaal gesproken maat 34 (XS) maar de broeken van H&M koop ik in maat 36 en een enkele keer maat 38 zelfs.
Vond h&m, Miss etam en c&a in de winkel echt tien keer niks (gewinkeld in Rotterdam centrum). Noppies broeken zagen er goed uit, maar hadden ook een mooi prijskaartje - no way dat ik tachtig of honderd euro ga betalen voor een broek voor vier maandjes! Heb nu wat dingen besteld bij Carla c. Die stoppen met de webwinkel dus alle normaal vrij prijzige kleding is nu zestien euro!
Ik weet even niet tot wanneer de actie loopt bij de Prenetal. Heb 3 jeans bij de Prenetal gekocht volgens mij 2 van die mamma huppel de pup en een ander merk ik zweer erbij ze zitten heerlijk. De meeste mensen denken dat ik nog steeds mijn eigen jeans aan heb terwijl ik toch al een aardig buikje begin te krijgen zo goed zien ze er uit. Heb er ook 1 bij de H&M gekocht, maar vindt het een raar laag model. Die knoop zit net boven je venusheuvel , zelfs op mijn werk vroegen ze of die broek wel goed zat hahahahahaha. Trek hem nu dus alleen maar met lange shirts/truitjes aan zodat je dat niet ziet