Een toiletbrilverkleiner, in welke winkels kun je die kopen? Of echt alleen bij Prenatal e.d.? Groetjes!
ik ook dus ik spiek ff mee enne wat kosten ze eigenlijk...want ja "moet" zo ook aanschafen dan voor bij opa en oma
volgens mij ook bij ikea hema weet ik zo niet een gewoon potje was iets van 2,50 denk dat zo'n wc bril verkleiner ook niet echt duur is
idd bij vershillende baby- winkels. En dan ook verschillende prijzen omdat je met en zonder opdruk hebt.
Hema heeft ze en de kruidvat soms ook,v&d heeft ze,prenatal,iederee babywinkel en de wibra heeft ze ook zo nu en dan.
als iemand bij mij in de buurt woont (brabant cuijk) mag die de mijne hier wel gratis afhalen. wij hebben hem bijna niet gebruikt.
Xenos heeft van die zachte (met zo'n geplastificeerd laagje) met erg leuke opdruk (Winnie the Pooh, die andere weet ik niet meer). Ze kosten 9,99
Hey bedankt voor alle tips, maandag of dinsdag ga ik de stad in dus nu weet ik waar ik moet kijken. Zal eerst hema en xenos even proberen, en anders heb ik nu nog alternatieven
Hier een linkje naar de folder, kun je zelf even kijken hoe die zittinkjes eruit zijn. Een paar keer op "next" klikken en dan zie je ze vanzelf http://folder.xenos.nl/
versc hilt wel per hema, want hier hebben ze m niet . ik heb op de zwitsalzegels een potje, krukje en verkleiner besteld. potje beneden verkleiner en krukje boven. krukje is overigens voorlopig alleen voor bij de wastafel, kan hij in de spiegel kijken met tandenpoetsen
Ik heb zo'n zachte gehad maar die paste hier niet echt lekker, was net te klein. Ik denk kan net maar na een weken is hij een keer in de wc geschoten toen mijn zoontje erop zat dus durfde maanden niet meer naar de wc(alleen op het potje). Dus mijn advies koop gelijk een goeie.
Nu weet ik ook weer wat ik bij de hema moest doen, potje kopen dus en brilverkleiner Maar ga nu niet meer terug maandag weer een dag