Huilen tijdens de fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Jules, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Hoi,

mijn dochtertje van 3 maanden huilt (krijst vooral) sinds een weekje tjdens het drinken van de fles. Met name met de fles van 14.00 en 18.00 uur.
    Eerst dacht ik dat het drinken misschien niet snel genoeg gaat voor haar (ik gebruik de s-speen van difrax). Dus heb ik een m-speen aangeschaft. Daar raakte ze helemaal overstuur van doordat ze zich verslikte. Ik gebruik nu de driestandenspeen op stand 2 afgewisseld met 1 maar nog steeds raakt ze ontzettend overstuur tijdens het drinken.

Hebben jullie misschien enig idee wat het kan zijn?

2. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    12 weken sprongetje misschien? Daarbij kunnen ze ook opeens slechter gaan drinken.

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jenna heeft dit rond de 3 maanden ook gehad.
    Ik heb er nog steeds geen idee van hoe het kwam. Heb er gewoon rustig op gereageerd en uiteindelijk ging het wel weer goed. Op het cb konden ze me ook niet vertellen wat het was.

Mijn advies: lekker laten gaan en het komt vanzelf goed.

4. christina

christina Niet meer actief

mijn dochter heeft dit ook gehad. zie topic huilen tijdens de fles wie heeft er tips? Bleken krampjes te zijn, dit overstrekte zich ook erg. Ben uiteindelijk een paar keer naar de osteopaat geweest en binnen 48 euro na dse eerste behandeling dronk ze weer normaal haar flessen leeg zonder huilen!

Het kan ook zijn dat ze te moe zijn om te drinken, dit merk ik nu bij mijn zoontje als ie te moe is gaat ie ook huilen!

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Moehei, snelheid inderdaad, krampjes, het kan van alles zijn. Tobe doet het vooral net na de fles, als ie moet boeren. Dan gaat ie krijsen (niet echt huilen) totdat die boer er uit is. Dat doet ie overigens ook pas sinds een paar weken opeens vanuit het niets. Maar gelukkig doet ie het niet tijdens het drinken...

Heb je ook al andere drinkhoudingen geprobeerd? Of boeren tussendoor? Het is denk ik een beetje zoeken.

6. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Het bleek toch vermoeidheid te zijn. Voor de fles van ± 18.00/19.00 uur heeft ze blijkbaar toch nog een klein uurtje extra slaap nodig. Het gaat nu perfect!

Deel Deze Pagina