wel brood op kdv, thuis niet, grrrr

Discussie in 'Voeding' gestart door zonnetjes, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    sophie eet wel brood op het kdv, maar ik... krijg het er niet in!
    gelukkig is ze 3x tussen de middag op kdv, zodat ze wel brood krijg.
    laatst had ze daar kipfilet op brood gehad, dus ik ook kip op brood geven, maar mevrouw plukt netjes de kip ervanaf en gooit het op de grond.

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Eet je dan een broodje met haar mee?
    hier zit ik smiddags met Naomi aan tafel samen een broodje te eten, en dat gaat goed.
    Misschien dat is proberen?

gr Lydia

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Wij zitten ook aan tafel. Zien eten doet eten.

Maar krijgt ze ook wat anders als ze geen brood eet? Jesper kreeg namelijk dan altijd wat anders, tot we op een gegeven moment niks meer hadden. Een half uurtje later at hij gewoon zijn broodje op zoals ik dat had gesmeerd. Hij had dus gewoon al door dat als hij het niet at, hij wat anders zou krijgen.

4. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    ha lotgenoten,

hier ook zo'n pipo die thuis zijn brood weigert en op het KDV wel lollig twee :confused: boterhammen eet tussen de middag. Nou gaat uk maar twee halve dagen naar het KDV dus zoveel boterhammen krijgt ie voor de rest niet binnen.

heb al van alles geprobeerd, slapen van te voren, fruit na de boterham geven en niet meer 's ochtends en niks helpt, ik ga ook ALTIJD samen met hem aan tafel zitten met een eigen boterham maar ook dan wil ie geen boterham. pap eet ie wel

heb me er inmiddels wel bij neergelegd hoor... al ie niet wil wil ie niet, komt vanzelf wel en tot nu toe eet ie voor de rest alles op bordje pap 's ochtends, fruit en avondeten incl toetje en daarna nog een flesje van 150cc vind dus niet dat ik moet vallen over een boterham.

denk dat ie op mama lijkt, ook geen boterhammenfan :oops:

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hier eet ze ook de rest van de voedingen keurig, ok soms het warme eten iets minder. ze krijgt 3x pw op creche een broodje.
    het gekke is dat ze thuis tosti wel lekker vind :(

6. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    ja hier ook tosti of "kabouterboterhammen" bruin brood wentelen in geklopt ei met beetje melk, in pannetje aanbakken, beetje suiker erover en smullen maar. alleen kun je dat natuurlijk niet iedere dag geven, ukkie is dan wel aan de kleine kant (8kg) maar ik hoef hem ook niet vet te voeren he :D

Deel Deze Pagina