Hallo! Graag wat advies. Mijn zoontje van 3 maanden oud is altijd een gulzige drinker geweest, dronk z'n flesjes veel te snel leeg, waardoor ik al snel ben overgeschakeld op een dental speen. Dit werkte goed, tot zo'n 2 weken geleden. Steeds liet hij zo'n 70cc in de fles zitten, echter na een paar keer aandringen en volhouden dronk hij toch verder. Sinds afgelopen weekend ging het een stuk beter. Nu heeft hij afgelopen maandag 2 spuitjes gehad en sindsdien is het helemaal mis. Eerst liet hij halve flesjes staan, duwde de fles weg, begon enorm te krijsen, overstrekte zich. Soms wil hij echt helemaal niet. Hij krijgt Friso preventief hypo-allergeen. Gisterenavond had hij een vrije lage temperatuur: 36,3. Vanochtend zijn we bij de huisarts langs geweest en die kan niets ontdekken. Hij heeft geadviseerd om het nog even aan te kijken. Vandaag heeft hij nog bijna niets gedronken, ik denk alles bij elkaar zo'n 200cc. Hij blijft verder nog wel vrij vrolijk en actief, hij is wel steeds moe. Is er iets wat ik kan doen? Wat adviseren jullie?
Misschien weer eens tijd om over te stappen op een andere speen waardoor hij wat makkeliker kan drinken. Verder even aankijken. Ilja
Ja sorry, ik was vergeten te vermelden dat ik 2 weken geleden, toen hij al niet zo meer wilde drinken weer over ben gegaan naar de gewone speen. En ik probeer nu steeds alles door elkaar, dan de kers en dan de dental speen, maar dat maakt allemaal niets uit
dan zou ik het eerst, zoals de Ha ook zei, afwachten. Misschien zit hij door de prikjes niet zo lekker in z'n vel. Geef hem even wat tijd. Ilja