Lieve meiden! Wat hebben jullie veel geschreven zeg! Helemaal lief! Ik werd vanmorgen wakker en had het idee, dat mijn borsten nog slapper aanvoelde dan gisteren. Weer geen last van ochtendmisselijkheid. Ik had dit juist al heel heftig vanaf 6 weken en elke dag weer. Baalde wel weer van dat weeïge gevoel, maar wist wel dat ik zwanger was. Dus vind het vreemd dat het nu helemaal weg is! Bij mij andere twee zwangerschappen was ik echt tot de 14 week heel erg moe en misselijk. Kan me echt niet voorstellen, dat het nu even weg is gevallen. Had vanmorgen ook weer zeurderige onderbuikpijn. Het kan natuurlijk ook bandenpijn zijn, maar wil mezelf niet voor de gek houden. Ik ga er gewoon vanuit, dat het niet goed zit, dan kan het alleen maar meevallen als ik wel opeens een hartje zie kloppen. Ik moet vanmiddag om kwart voor vier en zal jullie vanavond laten weten wat de uitslag is. XXX
Meiden, ik hou jullie ook even op de hoogte. Ik heb uk gezien! Hij was er nog, ik ben zo blij. Wel was ie kleiner dan bij 6wkn 2 dagen verwacht mag worden, 3.8mm. Maar.......doc heeft m ook een beetje vreemd opgemeten volgens mij, zie mijn album. Er klopt een hartje!!! (hoewel traag, maar dat was omdat het nog zo klein was zei ze). Pffff..........ben blij dat we echo gehad hebben!!!! Dank jullie allemaal voor jullie medeleven!
Hey meiden! Heb ook vanmiddag mijn echo gehad en heb ook het hartje zien kloppen! Ben geen 8 weken, maar 7 weken en drie dagen. Kon mijn ogen niet geloven, want was echt 99% zeker van mijn zaak, dat het niet goed zat. Bedankt iedereen voor die lieve berichtjes! Groetjes
OOOH wat geweldig om dit te lezen, wat een opluchting voor je meid! En zo zie je maar dat ze hier op deze pagina (klik bovenin es op zwangerschap) gelijk hebben, als ze zeggen dat het komen en gaan niks zegt. Op andere pagina's wordt wel eens wat anders gezegd, en ik zelf vind het ook heel fijn om veel last te hebben, zeg maar Ik had dit berichtje gisteren al gelezen en had niet de tijd om te reageren, en nu is het allemaal goed. Prachtig!!!
Ook ik ben vandaag naar de gyn geweest en ook bij mij zat alles nog goed. Gelukkig maar. Nog geen kloppend hartje gezien, maar dat was niet gek volgens de arts. Meestal vanaf 6 weken is dit zichtbaar zei ze. Wel een hele kleine uk gezien en die was afgelopen donderdag nog niet zichtbaar, dus het groeit allemaal goed. April en Loe: fijn dat het bij jullie ook goed zit. Gelukkig!!