Help miskraam en toch zwanger!

Discussie in 'Miskraam' gestart door dochter, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter

dochter Lid

10 mei 2007
    10
    0
    0
    Mijn moeder is een maand geleden bij de dokter geweest inverband met pijn in de baarmoeder. De dokter vertelde haar dat ze zwanger was en alles er keurig uit zag. Volgens hem was ze ongeveer 6 weken. 3 uur later rende ze opeens naar de toilet waar ze gelijk begon te vloeien, heel veel bloed, veel meer dan bij een normale bevalling. Hierna kwam er eern vruchtje uit. Het was ongeveer 7 centimiter. Hierna heeft ze niet meer gevloeid. We hebben snel de dokter gebeld maar die heeft niets meer van zich laten horen. Wel bleek dat ze ongeveer 10 weken zwanger was inplv. 6 weken. Na de komst van het vruchtje heeft ze niet meer gevloeid. Wel bleef ze last houden van haar darmen, soms zette haar maag zo op dat het leek of ze wel 5 maanden zwanger was. Maar na verloop van tijd nam het dan weer af. Ze werd steeds vermoeider, en bleef pijn houden. Ook heeft ze veel last van overgeven, soms gewoon heel veel gal en soms ook voedsel.
    Ze heeft vandaag de uitslag van verschillende bloedonderzoeken gehad maar alles lijkt gewoon goed te zijn. Behalven de hormonen en het lijkt er op of ze nog zwanger is. Nu moet ze volgende week weer urine weg brengen. Weet er iemand of het uberhaupt mogelijk is dat ze nog zwanger is. Dus dat het een tweeling was? We zitten nu in vreselijke onzekerheid! We dachten dat het de schildklier ofzo was en nu krijgen we dit te horen.....!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het kan volgens mij. In het vruchtbaarheidstopic heeft Caruli een soortgelijk verhaal (alleen minder lang zwanger). Bij haar is het echter zo dat ze nog steeds bloedverlies heeft en in het ziekehuis is opgenomen. Misschien moet je daar even lezen

3. dochter

dochter Lid

10 mei 2007
    10
    0
    0
    Ha Prinses,

Waar kan ik dat topic vinden? Heb net gekeken maar zag het verhaal nergens staan.

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Bij vruchtbaarheidsbehandelingen kijken, daar staat update caruli.. tis wel ff bijlezen, want zitten nu al op pagina 68 meen ik....
    Succes

5. dochter

dochter Lid

10 mei 2007
    10
    0
    0
    Ja heb het gevonden en gelezen, zijn inderdaad overeenkomsten, toch wel een totaal andere situatie, bij mijn moeder was het bloed er gelijk uit met het vruchtje. Dus vraag me af hoe een ander kindje dit overleeft zou kunnen hebben? Blijf maar in spanning zitten. Gelukkig heeft ze ondertussen wel een afspraak gemaakt met de vk.

6. gerianne

gerianne Niet meer actief

dit kan zeer zeker heb namelijk het zelfde gehad
    en ben momenteel nod zwanger van het 2e vruchtje
    had ook ernstige bloeding + vruchtje en een leeg ballonnetje verloren dacht dat het over was maar vloeide niet meer dus echo gehad en daar zat nog een 2e vruchtje
    sterkte verder

7. Niet meer actief

Wat raar zeg, maar met 10 weken is het vruchtje 4.5 cm en geen 7 cm, dus was ze mischien niet nog verder?

En waarom vraagt je moeder geen echo, dan weten ze vast meer!
    Succes

8. dochter

dochter Lid

10 mei 2007
    10
    0
    0
    Fijn jullie reacties!
    Mijn moeder krijgt als het goed is vandaag een echo! Dus ben heel erg benieuwd. De huisarts had het daar helemaal niet over gehad! Maar gelukkig heeft mijn moeder gisteren zelf gebeld voor een echo! Dus....ik leef in spanning. Ik heb echt geen idee wat het is, ik hoop eigenlijk dat dit het is...maar je weet het niet! :(

9. dochter

dochter Lid

10 mei 2007
    10
    0
    0
    Hoi Lentefee,

Nog even een reactie je hebt gelijk, sorry was een typefout van mij, het vruchtje was ongeveer 5 cm inplv 7 cm wat ik er neer had gezet. En we weten echt niet zeker hoever ze was. Omdat de dokter dacht dat het nog maar 6 wk was. Dat was dus echt niet zo. Het vruchtje was heel duidelijk zichtbaar, hoofdje, handjes, voetjes e.d. Zo lief, teer en klein, een wonder heel bijzonder maar het had er helaas verder niet mogen zijn.

10. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ik denk aan jullie, heel veel sterkte, ik duim echt voor een goede afloop!

11. dochter

dochter Lid

10 mei 2007
    10
    0
    0
    bedankt nog 1 uur! :(
    Ben zo benieuwd.......die onzerkerheid :cry:

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik duim mee hier!

13. dochter

dochter Lid

10 mei 2007
    10
    0
    0
    Ha Mensen :)

Ik ben zo blij :D
    Het was positief! Ze was al 13 weken zwanger!
    Ongelooflijk! Ik kan het nog niet bevatten.

bedankt voor jullie meeleven!

14. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd en geniet ervan met z'n allen!

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik begrijp dat ze dus zwanger was van een tweeling en dat ze nu dus nog zwanger is van eentje? Maar wel n goed/leuk nieuws zeg! Krijg jij er een brussie bij! ;)

16. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Wat een goed bericht!
    Gefeliciteerd!
    Liefs bd

17. dochter

dochter Lid

10 mei 2007
    10
    0
    0
    Ja het was dus een tweeling.
    Tweelingen komen in onze familie eigenlijk niet voor dus dat is ook best speciaal!.

:D

18. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    dit vind ik ook vreemd,nog maar in dat korte stadium ?

19. Niet meer actief

Ik weet niet, als ze een van de twee vruchtjes heeft verloren met 10/11 weken dan zit alles er al op en aan ja.

En voor dochter: ik weet niet hoe oud je moeder is maar naarmate je leeftijd vordert, heb je ook meer kans op een tweeling.

20. dochter

dochter Lid

10 mei 2007
    10
    0
    0
    Ha lieve mensen,

Bedankt voor jullie wensen en meeleven!
    Ik hoop dat alles goed gaat en we naast vruchtje nu ook een lief puckie krijgen!

Iedereen veel sterkte met het verwerken van een miskraam e.d.

Deel Deze Pagina