Vroege miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door sweetchocolate, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hallo dames,

Wat is dit?! Echt een vroege miskraam?

Zondag hebben wij er een testje tegenaan gegooit. Zwanger! Niet heel donker maar wel duidelijk zichtbaar streepje.

Vanmorgen weer getest. En nu minder zichtbaar streepje.

Gisteravond wel "gezellig" geweest, maar daardoor kan de test toch niet lichter uitvallen???

Ik weet mijn cyclus niet. 9 januari is mijn spiraal eruit gegaan toen was ik al ongi.

Moet ik er van uit gaan dat het niet gelukt is deze ronde? Komt dat door de spiraal dat het slijmvlies nog te dun is om te blijven plakken?

Alvast bedankt.

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Zo ver ik weet maakt dat niet uit dat je een spiraaltje hebt gehad.
    Ik hoop dat je kleintje lekker bij je mag blijven.

3. tulip

tulip Niet meer actief

heb je wel 2 testen van hetzelfde merk gedaan?? Ik zou het over een paar dagen nog doen.

4. sweetchocolate

Tullip ja wel 2 dezelfde testen gedaan. Vriend wilt zondag nog een keer doen. Al ben ik heel bang voor de teleurstelling.

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    een lichter worden test kan op vele dingen duiden.
    - je urine was minder geconsentreert
    - je hebt s ochtends vroeg al een keer geplast en is het officeel je eerste urine
    -je hcg gehalte is te hoog en de test kan het niet meer meten ( is niet op jouw van toepassing want daar ben je te kort zwanger voor)
    - of het word een vroege miskraam en het vruchtje is niet goed ingenesteld .
    - of je hebt 2 verschillende testen gebruikt ( ook bij jouw niet van toepassing)
    ik heb zelf het laatste gehad ik kon aan mijn test toen zien dat het niet goed ging.
    sterkte

6. tulip

tulip Niet meer actief

spannend, laat je het nog weten zondag??

7. sweetchocolate

Tullip, ik heb vanmiddag getest, met middagurine (4 uur niks gedronken). Met een andere test dan eerst. Nu de clearblue digitaal. Ben nog wel zwanger, 2-3 weken verscheen er (dus 4-5 weken nu).

Ik denk dat het toch wel goed zit nu; Hoor goede verhalen over de clearblue testen en toen ik de test uitvoerde was het niet met helemaal ochtendurine en had ik nog gedronken 4 uur daarvoor. Dus het zal eigenlijk nu ook wel goed zitten.

Ga daarom ook geen test meer doen, want ik geloof dat ik dan gek ga worden.

Deel Deze Pagina