Leeg vruchtzakje..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alida27, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Goedemorgen,

2 weken geleden kregen we bij toeval te zien dat we zwanger waren.
    Ontzettend gewenst,maar we waren er niet meer mee bezig .

( zwanger worden is bij ons niet vanzelfsprekend. I.v.m. onregelmatige cyclus en blijvende buikpijn,belde ik met HA om door verwezen t worden naar gyn.De ass. vroeg mij een zwangerschapstest te doen om een zwangerschap uit te sluiten. De test was gelijk mooi positief.)

Die dag ging alles in een stroomversnelling.. Naar de HA,inwendig onderzoek,en werd gelijk doorverwezen naar het ZH. Daar kreeg ik een echo,en de zwangerschap werd gezet op 5 weken en 2 dagen.(ik vloeide wel met regelmatigheid oud bloed) Een week later moest ik terug komen voor tweede controle. Daar kregen we te horen dat er een leeg vruchtzakje zat.

Nu is het afwachten of het spontaan loskomt,of dat ik een curretage krijg. Deze week opnieuw bloedprikken en echo..

Maar nu we hebben kunnen "proeven" van een zwangerschap,komt het verlangen opeens weer hevig naar boven... Maar ondanks dat het niet zo heeft mogen zijn,zijn we supertrots op onze twee kanjers !!

Liefs,Alida

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

hier exact hetzelfde gehad.
    maar na het bloedprikken bleek er toch een zwangerschap.
    en van niets ineens een kloppend hartje.

ik hoop voor jullie dat het bij jullie hetzelfde is.

3. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Hier ook een lege vruchtzak. Ik was bijna 8 weken zwanger maar er was geen vruchtje in de vruchtzak. Ik ben in de mmm zwanger geworden en wist de termijn dus zeker. Afgelopen vrijdag ben ik gecuretteerd. de ingreep is me ontzettend meegevellen alleen heb ik het emotioneel nog erg zwaar. heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn.

4. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Dank jullie wel,lief !!

Deel Deze Pagina