Ik heb opeens een heel raar probleem. M'n computer liep net vast op wat foto's die ik van een CD probeerde te openen. Dus via ctr-alt-del heb ik het betreffende programma gesloten. Toen werkte er opeens verder ook niks meer, dus heb ik op ALT-F4 gedrukt om de computer af te sluiten, maar dat werkte ook niet. Dacht dat ik het verkeerd had, dus probeerde toen CTRL-F4 en CTRL-ALT F4. Maar nu doet m'n monitor het dus niet goed meer! Ik heb gelukkig 2 monitoren geinstalleerd, dus de andere deed het nog wel. Heb de computer uit gezet, en opnieuw aan, maar nog alleen de 2e monitor deed het. Ben via de properties naar het 1e beeldscherm gegaan en hij heeft ze blijkbaar omgedraaid. Het 1e beeldscherm is nu nr. 2, en het 2e beeldscherm is nu nr 1. (snappie het nog???) Nu kan ik wel via "extend my windows desktop onto this monitor" het 1e beeldscherm wel weer aan krijgen (is nu dus nr 2), maar ik kan het niet meer als de "primary monitor" inschakelen, want dan springt hij weer uit??? Wie o wie kan mij helpen, want dit is echt super irritant.
Nog een keer ctrl+alt+f4? Probeer anders eens ctrl+alt+f12. Ik zoek ondertussen voor je verder. PS: Wacht even 10 seconden na het drukken. Kan zijn dat ie langzaam reageert. Heb je al een reboot geprobeerd?
Jaaaaaa!!!!! Via CTRL-ALT-F12 kon ik het aanpassen. Echt super super super bedankt! Nu nog even m'n settings goed zetten (m'n beeld is nog een beetje uitgerekt), en volgens mij moet het dan goed zijn! Zp is echt overal handig voor
Ok, nog 1 vraagje: ik probeer nu m'n display settings goed te krijgen. Dit is redelijk gelukt. M'n resolutie staat nu op 1280 x 800. Naar mijn idee is dit de beste optie (anders is het beeld heel raar), maar m'n lettertypes zijn nu niet meer zo helder als voorheen. Weten jullie hoe ik dit weer goed kan krijgen?