heb net een rekening van wehkamp betaald, daar zat een acceptgirokaart bij. nu gebruik ik die dingen al jaren niet meer, betaal alles via internet bankieren. wie van jullie gebruikt m nog??
Ik doe ook alles via internetbankieren. veel handiger als op de fiets naar de bank om die acceptgiro in de bus te doen daar.. Ik denk dat vooral oude mensen die dingen nog gebruiken. Knuf Sookie
Ik heb ze ooit gebruikt maar sinds ik internetbankieren doe, niet meer!! Ik krijg ze nog wel maar ik heb er niets mee..
Maar met internetbankieren kun je ook een acceptgiro invullen hoor Dan typ je gewoon het nummer over, klaar! Ik heb volgens mij ook nog nooit een acceptgirokaart gebruikt
Ik gebruik ze regelmatig. En dan vooral idd voor wehkamp maar ook voor water en licht. Vind ik makkelijker dan i-net. Nu krabbel ik een handtekening en weg ermee. Fiets of loop dagelijks langs de bank.
Pasgeleden wilde ik er nog 1 gebruiken, maar mijn enveloppen waren op. Die moest ik dus bestellen via een of ander nummer. Toen heb ik het maar via internet gedaan...
Nope, gebruik nooit acceptgiro's. Ik vraag me af of ik dat eigenlijk wel ooit heb gedaan? Iig sinds dat je kan internetbankieren of iig dat ik dat kan doe ik alles via internet, lekker makkelijk.
echt zonde die accepgiro's voor sommige moet je betalen... bovendien is het voor de meeste mensen ook niet meer nodig, hier dus ook digitaal
Ik gebruik geen accept giro's meer in de zin van "krabbeltje en wegbrengen" maar ik gebruik ze nog wel bij het internetbankieren. En vooral bij bestellingen op internet vind ik het handig, omdat je dan eerst je bestelling kunt controleren voor je betaald. (de andere keuze is vaak vooruit betalen en dat wil ik liever niet)
Ik gebruik ze ook bij internetbankieren. Leg ze de hele maand apart en dan betaal ik ze in één keer, of het moet echt eerder moeten. Ik doe dat liever dan ideal, omdat je dan weer zit met geld terugkrijgen als je het terugstuurt.
Gebruik ze ook niet meer, al jaren niet trouwens.. vriendlief nog wel, alleen voor de bekeuringen haha... hij heeft een keer het nummer verkeerd getypt en werd inens met 30euro verhoogd..
Vroeger toen mijn man nog vaarde deed ik vaak de acceptgiro's tekenen met 'zijn' handtekening. Toen moest ie, nadat ie er een keer zelf een had getekend naar het postkantoor omdat zijn handtekening niet meer klopte Sindsdien doen we alles gewoon via internet.
Ik gebruik de acceptgiro's voor het internetbankieren. Echt zo'n ding opsturen met je handtekening enzo heb ik nog nooit gedaan.