Hallo misschien dat iemand van jullie me kan helpen? Ik heb mijn zoontje van nu twee weken die met de bgeboorte 4530 gram woog vanaf het begin Bv gegeven eerste twee dagen voledig daarna twee borst voedingen en 4 flesjes friso. Nu na twee weken zitten we op 5 x 140 ml voeding Volgens de verloskundige zo de voeding niet gaan terug lopen maar ik had mijn twijfels toen Daan steeds slechter ging drinken. Ten eerste weigerde hij mijn borst het aanzuigen ging steeds slechter en uiteindelijk drinkt hij niet meer aan mijn borst. Nog maar 5 a 10 min sabbelen en dan laat hij los. Dus ben ik gaan kolven maar ik haal er helaas maar net 2 x 140 ml uit. wat ik te weinig vind want zou het liefst 3 x bv geven en dan 2 x fles. Wie weet tips om de bv op te krikken naar 3 x 140 ml Kolf nu om de twee uur Alvast bedankt Karina
Bij mij kolfte ik de ene borts niks en de andere maar 60cc, ik was dus ook aan het bijvoeden. En omdat ik het aanleggen zeer pijnlijk vond en m'n zoontje ook nog eens spruw had ben ik gestopt. Ik was soms een dik uur bezig met voeden.
Hoi Mensi bedankt voor je antwoordt, Ik ben nu ook gestopt met de bv het werdt met de dag erger... En moet zeggen vind het zo wel makelijker. groetjes karina
Volgens mij wordt het afgeraden om in het begin én de fles én de borst te geven. Maar raad heb ik niet.