Hallo dan wat is dit nu weer voor raar gebeuren? Je zwager ligt te huilen omdat je nicht niet met een deel van de kosten over de brug komt en jij mag het oplossen met je hoogzwangere buik? Dacht het even niet zeg! Ik had tenminste heeeeel wat anders aan mn bol die 3 keer dat ik zo ver was als jij. Richt je op je bevalling en kraamweek en laat dat stelletje ruzie makers even lekker hun eigen boontjes doppen zeg. Hadden ze een contract opgesteld? Zo niet dan laat dat maar een wijze les zijn voor beiden. Heb ook een website gemaakt voor het bedrijf van mn schone zus maar wel even zwart op wit wat ik wel en wat ik niet zal doen EN wat de kosten ed zijn en wat er gebeurt als ze niet tevreden zijn. Is gewoon nodig zeker met die prijzen en misschien wel VOORAL bij familie en vrienden. Dan kan er achteraf weinig gezanik of gezeur van komen want beiden hebben ingestemd met de afspraken die zwart op wit staan. Laat je zus haar man troosten inplaats van jou gek te pingen en vertel dr dat het haar probleem is net zo goed als dat het haar nicht dr probleem is en dat ze er beiden maar uit moeten komen zonder jou omdat jij even wat anders aan t doen bent. Geeft ze er geen gehoor aan dan weet je vast wel hoe je zus uit je adressen boekje moet tot ze weer voor rede vatbaar is.
volgens mij heb je een betere band met je nichtje dan met je zus.... ik zou heel luid en duidelijk in een mail richting je zus zetten hoe je erover denkt en dat als ze niet ophoudt dat je haar voorlopig even niet wil zien/horen/lezen... (klinkt hard maar helpt meestal wel)
wat een tut.. jemig mensen lijkt wel een kleuter (ben ik trouwens de enige die 1000 euro voor 23 uur heel veel geld vind? maar goed. ik snap je nichtje en fijn dat ze je er verder niet bij betrekt. maar kom op lekker spelletje. als ik je nichtje was zou ik gewoon betalen want dit gemekker is het toch ook niet waard?
Nou zij vond dat achteraf ook! En ze zegt als t nu klaar en goed was dan was er niks aan de hand. Zij had hem gevraagd hoe hij op zon hoog bedrag kwam voor zn pruts werk.. tja.. en toen begon t gedonder..
Erg he.. mn zusje heeft me vroeger ook zon pijn gedaan met haar woorden! En mijn nichtje heb ik weleens trammelant meegehad vroeger maar zij zal me nooit een mes in de rug steken!
idd wat een aansteller zeg!! het is niet JOUW probleem. Niet meer op reageren. Als je zus dit niet trekt, jammer dan. Zien zij zelf niet dat ze slecht werk hebben gelevert??
was wel benieuwd hoe het nu is??? valt je zus je nog lastig of is ze inmiddels geblokkeerd???? enne zus of niet... en met mn schoonzus heb ik een veeeeeel betere band dan met mn "zus" (sterker nog ik heb niet eens meer contact met mn "zus")