Ik vraag me af welke maat kleding de kleine aanpast als ''ie'' tussen de 4 en 4,5kilo weegt. Afgelopen vrijdag is er een schatting gedaan via een echo op 4,1 kilo... Zou het zo jammer vinden als ''íe'' bepaalde pakjes niet aan kan Weten jullie dit misschien? groetjes
ik zal zeker geen maatjes 50 kopen dan nee.... en idd 56 zal die dan niet lang aan kunnen.... dus beter baat bij 62 ?
mijn 2 jongens waren dikke 4 kilo bij de geboorte. maatje 50 konden ze niet aan, ben meteen bij 56 begonnen. en die hebben ze ook niet lang aangehad. sla dus van die maat niet te veel in. en pakjes of broekjes met voetjes eraan vind ik ook altijd een drama, dat kunnen ze maar zo even aan, als dat ook maar ietsje te klein is, dan wil het meteen ook niet meer. ik heb dus uit heel wat broekjes de voetjes uitgeknipt en er gewoon een zoompje ingemaakt.
marki was 4650 gram en 56 cm en kon maar heel kort in maat 56 mits ze ruim vielen. Wst van te voren niet dat hij zo groot was waar ik wel van baalde want kon heel veel kleren zo weer in de doos doen en opnieuw gaan shoppen
mijn oudste was 4090. hij heeft maatje 50/56 gewoon aangehad. heeft hier zeker 3 maanden in gezeten. lig ook aan de bouw en of het een lang kindje is. maar ik zou zeker zorgen dat je maatje 56 hebt. geen maatje 50.
hier 9 pond en 54 cm. Dat betekend dus echt een paar dagen nog passen in maat 56, maar wij zijn binnen een week overgegaan naar 62. zit wel iets ruimer maar dat is ook wel fijn bij zo'n flinkerd. Die hoef je niet meer dik in te pakken.
Merijn was 4060 gram en 52cm en heeft maar een week of 3 in 56 gezeten.. Hij droeg ook al 62 bij de geboorte, dingen die groter vielen.