Ik zit met een dilemma... Mijn beste vriendin heeft een aantal maanden geleden een meisje gekregen met de naam Nikki. Ik ben zelf over 2 maanden uitgerekend van een jongetje en mijn man en ik hebben heeeel veel namen op ons lijstje gehad, maar we kwamen er maar niet uit! De enige naam die steeds terugkomt is de naam Nick! Deze naam vinden wij vanaf het begin van mijn zwangerschap al leuk, maar had hem uit mijn hoofd gezet, omdat ik vond dat ik dat niet kon maken tegenover mijn vriendin en bang ben voor de reactie van andere. Toch blijven wij dit de allerleukste naam vinden.. Heb dit besproken met mijn vriendin en haar man en zij zouden het allebei geen probleem vinden is wij deze naam kiezen.. Wat vinden jullie??
Als het de naam voor jullie is en vriendin heeft er geen moeite mee gewoon doen. En lekker belangrijk wat andere mensen er van zullen vinden toch. Straks krijg je spijt als jullie een andere naam gaan kiezen.
Ik zou het al helemaal geen probleem meer vinden als ze het niet erg zouden vinden. Daarnaast vind ik het toch een andere naam. Zou het dus gewoon doen!
Hmmm ok bedankt ladies! Het ding is dat het voelt alsof het gepikt is.. Snap je? Je wilt toch graag met iets origineels komen.. Misschien maak ik me druk om niks.. Hormonen???
Gewoon lekker doen! Anders ga je straks spijt krijgen. Mwah ik zou niet echt het gevoel hebben dat het gepikt is. Voordeel is trouwens ook dat het in je vrienden kring is en niet in je familiekring.
Ik vind de namen ergens op elkaar lijken en ergens ook weer niet. Gevoel is ook anders. Ik zou het doen! Zeker als je het al hebt besproken.
Gewoon doen.. Waarschijnlijk is er straks bijna niemand die het opmerkt en zijn het vooral je eigen hormonen