GRRR bezorging van pakjes

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

nou het zoveelste topic,ik weet niet wat het is maar ze lijken steeds raarder te gaan doen met levering van pakketjes.

Normaal tot een half jaar geleden ging het goed en werden de pakketjes om 15:00 geleverd ongeveer.

vandaag moesten er 2 pakketjes komen 1 jurkje voor mijn dochter en een pakket met andere kleding, zit er al heel de dag op te wachten.
    Sta ik net onder de douche word het jurkje bezorgd dus ik vroeg aan mijn vriend verder niets?
    zegt die ja er was nog een pakket maar dat kon die niet in zijn auto vinden dus die brengt die morgen GRRR zit alheel de dag op dat pakket te wachten :(
    moet morgen werken dus baal echt.
    sorry moest het even kwijt.

xxx

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    heel irritant inderdaad.. hier komen ze vaak steeds later (soms pas om 21.00 uur). Vorige week stond om 09.00 uur s'ochtends al op track&trace dat de chauffeur onderweg was, maar s'avonds om 21.30 uur verscheen er opeens op dat de bezorging verplaatst was naar een dag later.. grrr

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou wel heel slecht zeg, niet kunnen vinden. Wordt steeds idioter :(:(

4. djellybelly

nou vond het echt belachelijk, als ik open had gedaan dan had ik m echt laten zoeken.
    Voor het zelfde geld was het dringend ofzo.

xxx

5. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Bij mij hebben ze een keer een pakje over de schutting gegooid toen ik niet thuis was :$. Echt bizar (gelukkig zat er niets breekbaars in).

Is er iemand die hier nog overheen kan ;)

6. djellybelly

hhahahahah 23 delig servies zie het al helemaal voor me.
    Nee kan er niet overheen, ze doen bij ons wel als het keuken raam open staat pakjes van wehkamp of H&M door het raam heen.

xxx

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Bij mij hebben ze de poort geforceerd en het pakje in de schuur gelegd. Naast de stapel met oude kranten. ;)

Ik was boven bezig, toen de bel ging. Ik er heen. Niemand. Wel een pakketje voor de deur in de stromende regen. Gelukkig was ik thuis, maar anders was het pakketje echt weggeregend.

Ow en de postbode kan er ook wat van. We zijn nu bezig in ons nieuwe huis en gaan vrijdag over. Sommige facturen en offertes lieten we al op het nieuwe adres komen. Maar ze kwamen maar niet en ook kerstkaarten kwamen niet aan. snapte er niks van. Totdat er een bedrijf belde, dat hij de factuur weer terug had gekregen, met als reden; woning staat leeg. Ja duh, we zijn druk bezig. Die postbode had dus op eigen houtje al onze post weer mee terug genomen. Waar een adres op stond, hebben ze naar de afzender gestuurd, maar de kerst en verhuiskaarten, die zijn vernietigd. :x

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja hoor mijn pakketje is over het balkon gegooid

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gelukkig gaat het hier nog normaal. wat ik allemaal lees, ongelkooflijk. Wacht je de hele dag en dan krijg je het nog niet. ik zou ze idd ook laten zoeken. Ze moeten maar zorgen dat ze het op orde hebben toch?

10. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Van het weekend een babydoos via de post ontvangen...
    Blijkbaar was er iets fout gegaan bij de tnt (kan gebeuren maar een excuses is dan best netjes) want de doos was bijna helemaal ingedeukt en gescheurd. Was beetje provocorisch geplakt met wat tnt tape. Info pakket was gescheurd en alles zat onder de fruithap!!!!! Kwam uit een proefverpakking, kon alles meteen weggooien want het was kapot of erg vies!

Vriend had de doos aangepakt, was zeer verbaasd/boos dat de bezorger het zonder blikken of blozen durfde aan te bieden!

11. djellybelly

nou idd zeg heb ook echt het idee dat ze steeds makkelijker worden, zo van is toch niet van mij.

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja hoor, pakketjes die nooit aankwamen terwijl bij track en trace stond dat ze op ons adres afgeleverd waren, half uur aan de lijn met tnt (kost ook een vermogen) en dan uiteindelijk met het bericht dat het toch bij ons afgeleverd was en ze niks konden doen.. later spraken we een bezorger en die vertelde dat er best vaak dingen gejat worden bij de post!

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hier ook,,komen ze toch op een irritante tijd 8:00 in de ochtend,,elke keer als een een pakketje kotm moet ik extra vroeg opstaan, normaal sta ik dan onder de douch,, je schrikt je en rot ( met mijn slaap koppie ) plus kom op 8:00 wat voor tijd is dat.

heb ook al meerder malen aangegeven niet bij andere afleveren,wat heb ik elk keer bij de buren mag ik het ophalen. plus ik mag die mensen niet en ze zijn er nooit. dus met ik soms dagen wachten tot ik het in handen krijg

tnt het is niet meer wat het was en ze zijn nog duur ook

14. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oo en de gewone post boden die heeft onze brieven bus uit de jaren 30 naar de klote geholpen vind er maar weer zo een voor je deur ????

heb het gemeld ,kreeg geen sorry en geen vergoeding :x:x:x daar was ik pas echt pissig om

vaak gaat het goed maar veels te vaak fout

15. djellybelly

Bolly bij de buren heb ik ook een hekel aan, nou daarkomt de mijne dus ook morgen terecht want ikmoet werken.

Over duur zijn ik had een jurkje besteldd via wehkamp9had echt al maanden niks besteld daar)is ook ineens 1 euro duurder geworden om te laten bezorgen overdag echt schndalig.

16. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    wist je dat hier in onze eigen land duurder is om iets te versturen dan naar engeland voor het zelfde gewicht

ik heb een zaak en moet veel versturen.. nu heb ik wel een deal kunnen sluiten zodat ik minder hoef te bereken aan mijn klanten maar als nog wat particulier moet versturen slik ik toch wel even 6,75 ( reken dat eens om in guldens mmm ) terwijl ik voor het zelfde gewicht net 4 a 5 euro kwijt ben naar engeland ( standaard verzending ) en dat is over de zee gewoon met vliegtuig eeeeeeeeee :$:$:$

het niet eerlijke naar de klant is dat ze hier op grote en gewicht rekenen en in meeste andere landen alleen op gewicht ( behalven voor hele grote vracht natuurlijk )

17. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik ben vorig jaar verhuisd en sindsdien gelukkig geen last meer gehad van pakketbezorgers, gaat hier nu altijd wel goed. Maar in ons oude huis was het ook een ellende :(
    Nog niet dat er poorten geforceerd werden of dat het over de schutting gegooid werd ofzo (zou er nog bij moeten komen...), maar werd wel regelmatig bij de buren afgegeven en woonde toen niet echt in de meest geweldige buurt, dus daar was ik niet zo blij mee.
    Ook daar is overigens nog wel overheen te komen (had best goed contact met 1 van onze buren), maar het ergste was dat de postbode het zelden nodig vond om dan bij ons een briefje achter te laten, zodat we dan ook wisten dat het pakketje bij de buren lag... :x
    M'n man heeft een keer serieus flink in de rats gezeten, omdat een pakketje volgens track&trace bezorgd zou zijn, maar er dus geen pakketje was en ook geen briefje... Was wel een pakket met nieuwe computeronderdelen ter waarde van zo'n €700,-...
    Heb toen maar even bij de buren aangebeld en gelukkig bleek het daar bezorgd te zijn, maar op zo'n moment wil je de bezorger ook het liefst zelf door de brievenbus trekken...

18. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

hoe lui kan je zijn even een briefje erdoor heen te doen ????

,, erg irritant ja . er zijn gelukkig ook goede postbodes,, voraal de oude medewerkers die ze nog hebben die zijn echt goed.

maar die nieuwe hier in rotterdam die met hun auto aan komen scheurende, remmen als een idioot en uit die auto rennen :D een keer aanbellen terwijl je op de derde verdieping woont. dus naar beneden moet hollen voor je pakketje,, ben je aan de deur zijn ze weg hahahhahahaha

trouwends tip tip ,je kan via de website van tnt een klacht indienen, ik werd toen goed geholpen met een vervelende aanbel post bode ,, die ging keihard bellen en bonken op de deur als of er een ramp was gebeurt, resultaat onderbuurvrouw boos omdat hij elke keer het kind wakker maakte..

dus wie weet kan het ook helpen voor andere ..

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja, ik heb destijds inderdaad ook een klacht ingediend bij de TNT via hun website, dat ik het echt niet vond kunnen dat er geen briefje achter gelaten was! Heeft hier alleen niet geholpen. Kreeg één of ander standaard antwoord terug waar je niks mee kan en de bezorger heeft het daarna nog regelmatig geflikt om geen briefje achter te laten...
    Had na dat antwoord ook nog weer gereageerd, dat ik er niets mee kon en dat wat ze antwoordden ook eigenlijk niets met m'n klacht te maken had, maar kreeg alleen weer hetzelfde standaard-antwoord terug... ;) :x
    Op het eind dat we daar woonden ging het gelukkig wel weer wat beter, maar denk dat er toen gewoon een andere bezorger op die route was gekomen.

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hier eigenlijk alleen frustraties met selektvracht.

Als ik online aangeef: "niet bij buren bezorgen" en het ook met koeienletters op het pakketje staat, vind je toch een briefje in de bus dat het daar bezorgd is. Lekker, dit is een slechte buurt geworden de laatste tijd (anti leegstand / sloop) en ik heb echt niks met de buren en geef het niet voor niets aan!! Ook een mail hierover gestuurd dat ik er niet van gecharmeerd ben, maar nooit iets gehoord natuurlijk!

Laatst had ik iets besteld bij de Wehkamp en aangegeven dat het na 18:00 bezorgd kon worden. Ik kom om 4u thuis van mijn werk, en ja daar ligt een briefje in de bus "we zijn er vanmiddag geweest, maar u was er niet" met erop gekladderd "mag het bij de buren morgen??"
    Heb ze meteen opgebeld dat ik er de volgende dag ook niet overdag ben omdat sommige mensen werken overdag!!! (dat is toch logica? ben je er de ene dag niet overdag, dan werk je waarschijnlijk. kom dan de tweede keer 's avonds! want na 2x aanbieden gaat zo'n pakketje terug naar de verzender!! was echt pissed!!) en dat ik al helemaal niet wilde dat het bij de buren terecht kwam!
    Over de opmerking dat ik had aangegeven dat het di. avond bezorgd moest worden zeggen ze doodleuk "Ja die fucking wehkamp denkt alles beter te weten, maar wij bezorgen alleen op donderdag avond!" Ontzettend onbeschofte man!!

Dus donderdag avond afgesproken, maarja, toen kwam die klote sneeuw!! Heb ik begrip voor, maar verdorie, komen ze op de vrijdag ochtend langs! En ja, dan werk ik ook. Gelukkig was mijn vriend toen al thuis want hij had kerstvakantie. Zucht... Ik HAAT Selektvracht!

Deel Deze Pagina