Ik moest gelijk aan ShockDoc denken. Maar ik zou er de kriebels van krijgen. Zou bijna dwangbuis aandoen gedver. Maar het is jouw man dus denk dat jij er niet zo over denkt want jij kent hem en voor mij s het een vreemde. Ik zou er wel naar laten kijken want helemaal normaal is het niet denk ik.
Jeetje wat apart! Ik zou hier niet echt blij van worden. Als hij echt dingen sloopt is het niet zo grappig.. Inderdaad misschien eens richting ha? Als hij dit onbewust in z'n slaap doet is er misschien wel iets aan te doen (hoop ik)?
Als ie dit bij z'n volle verstand doet, dan mag ie alles zelf weer fiksen ook en dan zou ik het echt niet grappig vinden. Dat zou hij wel merken dan ook. Als hij slaapwandelt oid, dan weet ik niet echt wat je ermee kan. Deur op slot? Ook weer niet erg veilig...
Nou ten eerste is het geen engerd en ik durf gewoon te slapen. Maar heb er een slotje op gedaan want dit loopt nergens op uit vind het een beetje vreemd om te zeggen dat ie misschien mijn nek wel breekt hij sloopt alleen dingen buiten de slaapkamer en doet de huisdieren ook niks aan
hahaha inderdaad. ik zou sowieso zeker hulp zoeken, want dit lijkt me toch errrug abnormaal. Hard gewerkt voor alle spullen en vriendlief sloopt ze massaal in zijn slaap, nee, daar zou ik op z'n zachtst gezegd erg pissig van worden en hem naar de HA schoppen
maar hij doet deze uiterst vreemde dingen 's nachts en weet dan niet dat hij ze doet, dus je weet niet wat er de volgende keer gebeurd, want hij doet het niet met zijn volle verstand maar in zijn slaapwandelen/buiten bewustzijn ofzo tuurlijk zal hij je heus niet gaan vermoorden ofzo, maar het is raar dat hij niet weet dat hij de halve douche molesteert en de afvoer van de wc sloopt zonder dat hij dat weet. dat lijkt me wel hulp zoeken waard
Ik bedoel het helemaal niet slecht hoor. Ik denk aan jou veiligheid. Op dit moment sloopt hij alleen nog maar materieel spul. Maar dadelijk grijpt hij naar wat anders. Dat weet jij niet dat weet hij niet dat KAN als jij al zegt dat hij met beide voeten op de muur moet staan om de douche kop eraf te halen. En als jij niet weet of het slaap wandelen is of dat hij helder is. Zou ik als ik jou was het zekere voor onzekere nemen
nou, als je een slot op je deur doet en hij kan dus geen andere dingen meer slopen. Wie weet wat ie dan gaat doen? Hij moet schijnbaar IETS slopen. Straks ben jij het........ Ik zou mn man/vriend echt dwingen om naar de dokter te gaan en hulp hiervoor te zoeken!! Heeft ie trouwens medicatie? De man van mn beste vriendin slikt medicatie ( slaapmedicatie of antidepressiva dat weet ik even niet meer ) En die ging dus ook dingen slopen snachts. Heeft 1 keer de slaapkamerraam ingetrapt en een andere keer zat ie boven op mn vriendin en probeerde dr tong uit te rukken. Hij droomde dat ze aan het stikken was. Toen naar de dokter geweest en heeft andere medicatie gekregen en sindsdien is het nooit meer gebeurd.
Ik zou er ook even mee langs de huisarts gaan, dit is natuurlijk niet normaal. En lijkt me voor hem ook niet echt goed, hij rust toch niet uit? Komt hij daarna dan weer gewoon in bed liggen? Misschien eens een natte dweil op de grond naast bed leggen, wie weet schrikt ie dan wakker. En kan hij niet half slapend de kamer uit lopen.
Ik zou er wel bang van worden. Heb al eens ergens gelezen dat een man vrijgesproken is voor moord omdat hij zijn vriendin gedood heeft tijdens het slaapwandelen. Je weet maar nooit wat hij aan het dromen is... Zou hem toch eens langs de huisarts sturen.
Oh ik ben toch niet de enige die zo denkt. Ts je kan er wel zo nuchter over na blijven denken, maar ik zou dit toch echt serieus nemen meid,
Waarom een slotje? Je krijgt hier ook echt serieuse reacties en advies. Als hij dit bij volle verstand doet is dat toch te bizar? Als hij dit doet ten gevolge van een slaapstoornis heeft hij hulp nodig! Zoals ik al zei wat nou als hij zich helemaal openhaalt aan je sanitair en hij het niet doorheeft? Dit gaat gewoon om veiligheid voor hem én voor jou. Je bent ontzettend kwetsbaar in je slaap en kan dan niet reageren als hij wel aan het gas gaat zitten oid. Je kán hem gewoon niet opsluiten in een kamer want ook dat is gevaarlijk bij brand. En ja hij moet dus naar de wc snachts hij kan moeilijk op een emmer.
Wat vindt ie er zelf van eigenlijk? Of het nou iets is waar hij zelf niets aan kan doen of wel, grappig is het in geen van beide gevallen. Mijn man kan ook levendig dromen, ik hou er soms wel eens een blauwe plek aan over (gelukkig nog nooit in mijn gezicht) en hij is dan altijd onmiddellijk wakker
Ik zou een slaaponderzoek laten doen want dit is niet normaal in ieder geval. Slaapwandelen kan een keer maar dit is wel heel erg als hij dingen sloopt. Mijn schoonvader deed het ook en is er op onderzocht.
Dus hij slaapwandeld niet??? Dit doet hij gewoon zo even??? Nou heel vreemd dan hoor.... Als hij wel aan het slaapwandelen is zou ik idd hulp gaan zoeken! Mijn vriendin had dit ook heel erg, ramen alles was echt niet veilig hoor en als ik belef logeren was ik blij dat ik geen blauwe plekken had! Ik zou het niet meer durven...