Ik vrees dat ze al bevallen is. Dat kan zo rap gaan met een verstrijkende baarmoederhals en gezien de stilte nu... Heel veel succes!!
update: we zijn weer thuis! alles gaat goed, geen krampen meer gehad dus mocht lekker naar huis. de baby doet het super goed, en nu met veel rusten hopen dat ze zowiezo nog even 10 weken blijft zitten! bedankt voor alle berichtjes! heeft me echt goed gedaan.
Wat fijn om te lezen dat je weer thuis bent. Hopelijk blijft jullie kleine meid nog minimaal 10 weken veilig in je buikje!
Hee meis, hoe is het er nu mee? Weer thuis las ik? Ik had het bij de 1e ook.. opgenomen met 26,5 week. Thuis met 27,5 week. Is het weer begonnen met 28,5 week.. En uiteindelijk bevallen met 30 weken.. Ik steek een kaarsje op dat jullie kleintje nog een tijdje blijft zitten maar zodra je weer krampen krijgt, moet je echt bellen hoor meid! Wel erg fijn dat je weer thuis bent... Ik heb zelf een week gelegen ook weer in het ziekenhuis gelegen met krampen. Ook weeenremming gekregen, longrijping etc. Bij mij was dat meer preventief, mijn bmm is nog 2,8 dus prima.. Maar ik ben als de dood dat het weer gebeurd dus ik snap de situatie helemaal! Mocht je nog wat willen weten of gewoon willen kletsen, mag je me altijd een pb sturen!