Help, morgen 1e inseminatie IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door indy1972, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 indy1972, 10 jun 2010
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
    Hallo meiden... morgen hebben wij onze allereerste IUI inseminatie. Vanochtend had ik dus een positieve test en heb een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis.

Omdat ze me vergeten waren een zaadpotje en formulier met stickers mee te geven moest ik dit nog ophalen... tenminste, ze zouden het voor mij klaarzetten bij de balie omdat ik niet meer op tijd bij gynaecologie kon zijn voordat ze dichtgingen. Dus ik vanavond naar het ziekenhuis... niks dus :$.... waarschijnlijk vergeten. De balie van gyn. zat al dicht, dus toen heb ik bij de apotheek maar een 'steriel'gevraagd. Ik heb een urine potje meegekregen. Maar ik twijfel nu toch wel heel erg of dat wel kan. Mag ik sperma in een ander potje aanleveren of moet het echt een potje van het labaratorium zijn???? Iemand enig idee.

Manlief ziet er nl. een beetje tegenop om in het ziekenhuis zelf nog aan de slag te moeten. ;) Dat doen we dus liever thuis...

2. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Zolang het steriel is kan het niet zo veel kwaad denk ik. Maar zou je niet even naar de verloskamers van het ziekenhuis kunnen bellen. In ons ziekenhuis werken die nauw samen met de gyn afdeling. Hier moeten we ons in het weekend ook altijd melden. Misschien hebben ze daar ook spermapotjes liggen?? Ik weet het eigenlijk niet, misschien anders morgenvroeg heel vroeg bellen naar het lab?

Succes!!!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Succes morgen! Volgens mij is een urinepotje ook goed hoor!
    kom anders meekletsen op het IUI deel 2 topic! Allemaal lieve meiden in hetzelfde schuitje en op een gezellig wachtbankje :) !

Tot daar???

Liefs!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een steriel urinepotje mag ook, hoor! Urinepotjes zijn vaak smaller dan een spermapotjes, dus het kan iets minder praktisch in gebruik zijn. Maar voor de rest kan het geen kwaad. Zolang je het maar niet in een lege pindakaaspot doet!:)

Alvast veel succes voor morgen en de komende wachtweken!

Deel Deze Pagina