Gebruik Gonal/pregnyl en overtijd maar wel ongi?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, Jun 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    #1 minniemouse25, Jun 10, 2010
    Last edited: Jun 10, 2010
    Zijn er hier toevallig meiden die Gonal gebruiken om een ei te laten rijpen en Pregnyl om het eitje te laten springen?

Ik gebruik dat namelijk en volgens de arts moest ik 7/8/9 juni aanhouden als mogelijke nod dag. Ben nu dus 1 dag "overtijd"

De vorige ronde werd ik precies op de seconde na 14 dagen na eisprong ongesteld.

Ben al eens eerder zwanger geweest en merk nu niet veel dingen van die ik toen wel had. Heb meer de ongisymptomen. Enigste wat ik nu wel weer heb is versnelde hartslag, bmm erg hoog en wat meer afscheiding. Mijn vraag is dus: zijn er meiden die dit ook gebruiken en overtijd waren maar toch ongi werden? (1 a 2 dagen later)

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    niemand?

3. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hoi,

Ik heb mn laatste cyclus nog niet gespoten maar wel clomid 150 in combi met pregnyl.
    Ik werd 17 dagen mn pregnyl ongesteld.
    Waarom doe je geen zwangerschapstest, dan weet je het zeker?

Succes en ik duim voor positief nieuws!

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    dan ben je als ik het goed begrijp op 15 dpo ongesteld geworden?

ik mag van de gyn pas officieel morgen testen en aangezien ik niet echt zw kwaaltjes heb wil ik het afwachten......durf na 2 mks ook niet zo goed te testen....(ben echt een schijtluis wat dat betreft!)

zit nu trouwens 18 dagen na pregnylprik.

5. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Weet niet precies hoeveel dagen dpo, heb zelf het idee gehad dat mn ei niet door mn pregnyl was gesprongen omdat ik 1 dag na de iui/2dagen na pregnyl vruchtbaarslijm verloor..... heb dan ook geen idee wanneer mn ei nou precies gesprongen is. Weet alleen zeker wanneer mn pregnyl was.

Testen is ook erg spannend, bang voor weer de teleurstelling en ik kan me ook voorstellen dat je in jouw geval angst hebt voor een positest ivm je miskramen. Dr breekt dan toch weer een spannende tijd aan als blijkt dat je zwanger zou zijn.

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    schaam me er zelfs voor dat ik niet durf te testen......maargoed het idee ongi te worden blijft wel hangen.....alhoewel de ongikrampjes al minder worden. ik probeer nog een paar dagen extra te wachten.....misschien mocht die ongi wegblijven dan test ik zaterdag of zondag.

7. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Kan me je angst wel voorstellen hoor.

Zat nog ff terug te lezen na je 1ste bericht van het topic, heb je direct na de pregnyl al meer afscheiding gekregen of is dat iets van de laatste dagen?
    Ik had dat in mn zwangerschap namelijk wel, normaal niet... wil je geen valse hoop geven hoor...... en ik had het warmmmmmm zat de hele tijd in een topje

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ik had na ei wat meer witverlies en nu is het echt wittig/doorzichtig vloeibaar vies gewoon. haha warm is het sowieso wel. heb wel een snellere hartslag en had dat in de zwangerschap ook wel. verder niet veel kwaaltjes die ik had toen ik in oktober zwanger bleek.

9. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Geen één zwangerschap is gelijk hé?! Misschien had je de kwaaltjes de vorige keer wel omdat het niet goed was...geen idee zeg ook maar wat;)

Ik weet niet wat je hartslag doet tijdens een prille zwangerschap, misschien is het nu ook wel sneller omdat je onbewust stress hebt over het uitblijven van je ongi en dat daardoor je hartslag versneld.

Ik zou toch met knikkende knieen en klotsende oksels morgenvroeg een testje doen hoor.

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    haha ja die klotsende oksels zal ik wel hebben.... heb die versnelde hartslag vanaf de pregnyl al en dacht dat het van de pregnyl was maar het is niet meer weggegaan. vorige zwangerschap had ik dat ook al voor nod.......

maargoed we wachten "rustig" af haha. dankje voor je reacties!

11. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Graag gedaan hoor, zet je de uitslag nog even in dit topic?

12. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik ben na het gebruik van Menopur & Pregnyl meerdere keren later ongesteld geworden. Soms pas na een dag of 16-17. Je luteale fase is niet standaard 14 dagen met Pregnyl, dat kan ook korter of langer zijn.

Succes!

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    @jippie: dankje voor je reactie. bedoel je dan 16/17 dagen na eisprong of na de pregnyl?

14. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Na de eisprong. Je luteale fase begint pas als je de eisprong hebt gehad, niet meteen na de Pregnyl.

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    nee dat snap ik. zit nu op 16 dpo zie ik net.....(fijn zo een kalender in de buurt) en 18 dagen na de pregnyl.

16. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Spannend, hopelijk snel een positieve test!
    Ik ga voor je duimen!

17. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0

Dat zei de verpleegkundige ook tegen mij vanochtend. was er voor uitgangsecho.
    Had na mijn 1e iui met puregon/ pregnyl ineens een lf van 11 dagen.
    Schrok me rot, hij is altijd heel netjes 14-15 dagen.

X

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    heb zojuist posi getest!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    hieperdepiep hoera!

gefeliciteerd lieverd!

Was dit je tweede iui?
    X Helena

20. s1986

s1986 Niet meer actief