Wij gaan inderdaad ook alleen maar 'omdat het toch gratis is', haha. Anders pak ik liever een dag waarop er niemand is en je 8 keer kunt blijven zitten
En toch... Ik zou het doen het is zo magisch mooi in het donker en er is echt van alles te zien en te beleven. Wij gingen om 23:00 weg en toen was het leukste wel een beetje geweest.. Denk als je rond 22:00 weg zou gaan dat het mee valt. En wat betreft het parkeren, het lijkt verder dan het is hoor want je loopt langs de achterkant.. Zeg maar waar het extra parkeerterrein is alleen dan steek je schuin links over... Het klinkt verder dan het is.. Ik zou het gewoon doen tis echt prachtig!!
Oh we gaan ook wel, maar dan niet pas om 16/17u, maar op tijd zodat we nog normaal kunnen parkeren, haha. Gaan we daar wel ergens in het gras liggen oid, als we moe zijn of even geen zin meer hebben. Als het volgende week maar niet zo heet is, dan ben ik allang blij!
Wij hebben lekker een uur heerlijk op een terrasje gezeten en vervolgens nog zon anderhalf uur in de speeltuin voor de kleintjes, heerlijk in de schaduw en prachtige speeltoestellen
Hmja, mijn broertje van 9 gaat ook mee, ik denk dat hij zich niet echt (of in ieder geval niet heel lang) kan vermaken in de speeltuin.. Nouja, we zien het wel! De temperatuur is voor mij het belangrijkst! ONDER de 25 graden, haha!
Snap ik hahaha en met die leeftijd vermaken ze zich al vrij vlot hoor! En anders het doolhof in en een uurtje onder de waterstraal gaan staan
Hahaha juist! Of heel simpel op de promenade in de spring fonteintjes gaan staan tussen alle kinderen
Ik ga morgenavond na het eten ook....te voet. Dan ben ik sneller als op de fiets of auto. (10 min. lopen)
Als je uren met een flesje lauw water loopt terwijl het 30 gaden is kan je er bijna een ei in koken aan het eind van de dag
Dat kan, maar ijskoud water in een warm lichaam Kan misselijkheid en overgeven veroorzaken. En geeft het lijf een teken om weer op te warmen. Wij nemen op hete dagen altijd thee en dat koelt echt meer af..
Ik wilde morgen avond ook even gaan. Vind het altijd erg gezellig de zomeravonden. Shopaholicnl ik woon ook maar een kwartiertje ervandaan .
We hebben sowieso besloten onze jongste thuis te laten. Ze kan wel goed lopen maar ze zal toch ook veel in de buggy zitten. En dat met een luier aan met dit weer. Ze heeft toch al moeite met deze hitte. Onze oudste van bijna 4 nemen we wel mee. Water ligt al in de vriezer!
Hmm dus daarom krijg ik warmte aanvallen na het drinken van koud water? Thx voor de tip!! Vanaf morgen dus ook lauw water!
en denk s aan diarree die je ervan krijgen kan mijn kids altijd veel last van, ik gebruik de flesjes als koel element. gezellige dag.