Wij gaan vandaag ook naar de Efteling met familie 50 man ofzo! Wij gaan om 1 uur omdat het tot zo laat open is. Ben erg benieuwd naar de hitte en drukte! Heb ook regenponchos bij me want je weet maar nooit
Ik hoop dat het daar niet wordt zoals hier. Ze geven het af voor de provincies Zeeland, Brabant en Limburg en het is behoooorlijk heftig nu..
Ik zou niet gaan, er is kans op heel hevige onweders, kan plaatselijk zijn maar als je ziet wat er op ons af komt blijf ik toch liever binnen
Ze zeggen hier al daaaagen regen en onweer, maar het enige is een paar druppels die gevallen zijn, niet eens een stevige bui of zo....dus maak je niet druk daarom .
Op zondag is het altijd vrij rustig, zeker als ze regen voorspellen. Wij hebben een eftelingkaart en gaan heel vaak. Ik zou gewoon de attracties met lange rijen mijden en een extra rondje sprookjesbos doen waar veel schaduw is. Er zijn heel veel toiletten waar je je lekker even op kan frissen. En de kids kunnen bij het pannenkoeken restaurant in het water spelen. Ik ga vaak met mijn 11 maanden oude zoontje en die vindt he fantastisch! Veel plezier morgen.
hmm hoop niet voor jullie dat je echt gegaan bent, woon in brabant, niet zo super ver van de efteling vandaan en het is echt noodweer hier.
Hopelijk zijn het maar buien en is het tussendoor gewoon droog. We blijven positief. Stemming in de groep is iig gezellig!
CNN heeft het over tornado gevaar in NL en België. Code oranje en zelfs de stranden zijn geëvacueerd http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/455125-extreem-weer-verwacht-vandaag.html Hopelijk blijft het daar bespaard! Fijne dag!
hopelijk valt het dan daar mee, want met wat wij net hadden ga je echt niet naar buiten hoor, 1 seconde en je bent drijfnat en het is ook nog niet zo veilig met dat onweer
Nou, ik ben toch maar blij dat wij niet gegaan zijn vandaag! Het is misschien een stuk koeler, maar dit is wel weer het andere uiterste..