help.. Morgen naar Ziekenhuis..

Discussion in 'Zwangerschap' started by chantal1984, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Kom net van de VK en ik moet morgen naar de GYN in het ziekenhuis.. Heb namelijk de laatste twee weken ineens verschillende klachten zoals harde buiken ( heel veel ) krampen in mijn onder rug, krampen in de buik, benauwd en sinds de laatste paar dagen hartkloppingen... Dus de VK heeft geluisterd naar het hartje en die was wat minder snel dan normaal maar dat kon omdat dat altijd iets minder snel word aan het einde van de zwangerschap... Maar mijn urine was troebel en er zat te veel eiwit in dus de VK zei dat ik beter naar de Gyn kon om een hart filmpje te maken en om te kijken hoe het met het hartje is van die kleine... De kleine was ook heel groot dus ze zei miss hoef je niet eens tot de 40 weken te wachten en kunnen ze de weeen wel op gaan wekken..

Maar ik vraag me af of er mensen zijn die ook van dat troebel urine hebben en wie weet wat dit allemaal betekend... Zou het wel goed zijn met de kleine ? zit me gelijk druk te maken,... Mijn vk zei dat dat nergens voor nodig was maar toch maak ik me zorgen....

Liefs Chantal

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb geen uitleg. Ik begrijp wel hoe je je voelt. Heel veel suc6 morgen! Mijn duimen draaien dat alles goed voor jullie is.

3. missyb

missyb Niet meer actief

Als het hartje te rustig klopt of te snel is het of je vk nu zegt dat het niet erg is toch enorm eng!

die van mij heeft een te snelle hartslag niet heel snel maar wel snel.

als je morgen blijkt zwangerschapsvergiftiging te hebben halen ze je kindje binnen een aantal dagen
    omdat je al bijna 37 weken bent.

zou me niet te veel zorgen maken

4. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Je kan proberen je vraag te stellen bij de vk's hier op de site, misschien krijg je nog een antwoord als ze toevallig even online zijn.
    En anders moet je vanavond even een lijstje maken van alle vragen die je hebt en die morgen geven aan de gyn , zo doe ik dat altijd hij behandeld ze dan vraag voor vraag.Vraag de gyn hem/haar het hemd van het lijf!

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=49

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Geen ervaring hiermee, maar ik wens je heel veel succes morgen in het ziekenhuis!

6. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Geen ervaring, maar ik wil je veel succes wensen voor morgen.

Groetjes Franka

7. chantal1984

Thanx meiden als ik morgen niet hoef te blijven dan zal ik het jullie ff laten weten anders als ik morge niet reageer dan weten jullie dat ik in het ziekenhuis moet blijven en dan probeer ik zo snel mogelijk weer te reageren...

Weet je wat het is ik probeer me niet druk te maken omdat ik zoiets heb van als het echt ernistig was geweest dan had ze me wel direct naar het ziekenhuis gestuurd maar het is gewoon ff schrikken want ik heb 35 weken nergens last van en nu ineens wel....dus het is ineens raar als je dan ineens naar het ziekenhuis moet

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Sterkte meid, hoop dat het helemaal goed komt!

9. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Heel veel succes morgen.

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Ik d8 precies het zelfde wat jij net zegt. Dat als het echt heel ernstif was geweest, dan hadden ze je meteen in het ziekenhuis wel opgenomen!
    Maar in ieder geval veel succes morgen!

Liefs Kiss

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Succes meid.

Ik was gisteren en vandaag in het ziekenhuis omdat ik baby al 2 dagen niet had gevoeld en ik om de 5 minuten harde buiken had. De reden weten ze niet maar gelukkig is het wel stabieler nou met de harde buiken.

Mijn meisje voel ik ook niet heel erg goed maar alles was goed met haar.

12. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik zou me zeker niet al te veel zorgen maken ook als blijkt dat je zwangerschapsvergiftiging hebt! Ik heb het bij mijn eerste namelijk ook gehad en de ergste vorm en dan zag je al véél eerder eiwit in de urine en had je al véél eerder symptomen zoals misselijk voelen, hoge bloeddruk, veel harde buiken enz...
    Ik kreeg die al op mijn 26 weken, dus als je 35 weken je goed gevoeld hebt en niets mis was tijdens de consultaties dan zal het wel niet zo erg zijn! En wees gerust als het zo zou zijn ben je al ver genoeg en zal er met jou en je kindje niets ergs gebeuren hoor!

Toch veel succes morgen in ziekenhuis en hopelijk voor jou is het uiteindelijk iets anders en allemaal zo erg nog niet!

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heel veel succes morgen meid!

14. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    sterkte meid. Je VK kan wel zeggen dat je je geen zorgen moet maken, maar dat doe je toch.
    succes morgen

15. chantal1984

Thanx meiden voor de opbeurende reacties... Had ike cht nodig want ondanks dat ik me niet te veel druk maak doe ik het toch wel een beetje :oops:

Trouwens stel dat het bijvoorbeeld wel zwangerschapsvergiftiging is voor wie is het dan het ergste voor mij en de baby.. en miss stomme vraag maar wat houd het precies is in en wat doen ze dan als je dat hebt ?

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Maak je nu maar niet al te veel zorgen, want anders ga je je van alles in je hoofd halen. En je moet natuurlijk vanacht goed slapen..

17. chantal1984

Thanx...

Slapen deed ik zowieso al niet echt lekker maar goed.... Ik ga proberen lekker op tijd te gaan slapen... Gelukkig mag ik morgenochtend al om negen uur naar het ziekenhuis dus hoef ik in ieder geval niet de hele dag in de stress te zitten....

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Chantal allereerst wil ik je veel succes wensen morgen in het ziekenhuis....ik hoop dat de uitslagen zo netjes zijn dat je lekker weer naar huis mag.
    Ze zullen morgen ws je bloed en urine nogmaals controleren (urine op eiwitten en misschien nierfuncties en bloed op je lever- en nierfuncties) ik denk ook dat ze je bloeddruk nog wel op zullen nemen (nou zal die door je spanning ook wel hoger zijn, maar dan zullen ze het nog wel controleren als je iets tot rust bent gekomen.
    Als het goed is kan het zijn dat je gewoon naar huis mag, evt wat vaker bloed, urine en bloeddruk moet laten controleren om je in de gaten te houden. En anders, mocht je moeten blijven, kan het zijn dat ze eerst middels medicijnen en bedrust je weer een beetje op orde krijgen. Als ze het echt niet vertrouwen dan zal de arts je verder wel uitleggen wat ze willen doen, maar dat is al beetje ver op zaken vooruit lopen...snap dat je je toch zorgen maakt ook al wil je dat niet, maar denk echt dat als het heel beroerd was de vk je al meteen had doorgestuurd.
    Op je vraag voor wie het vervelender is.....je kindje zal, als je echt zwangerschapvergiftiging hebt niet zo heel hard meer groeien als dat je niet ziek was en tuurlijk zal het op den duur voor je kleine ook niet fijn meer zijn. Maar vooral jouw situatie zullen ze ook goed in de gaten willen houden omdat je er echt heel ziek van kunt worden. Meestal gaan de klachten eigenlijk over als je eenmaal bevallen bent. Dus als het nodig is zullen ze je eerder inleiden.
    Ondanks de spanning voor morgen.....hoop ik dat je toch een beetje kunt slapen...lekker beetje op bank hangen, rustig aan doen en fijn dat je dan 's morgensvroeg terecht kunt in ziekenhuis.
    Kom morgenmiddag ook even kijken of er weer nieuws van je is....veel succes!

Groetjes, Eva.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel heel heel veel succes meid!
    Duim voor je!
    Liefs Elmo

20. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Tjee he,
    Ik weet preciessss hoe jij je nu voelt, lijkt wel bijna of je mijn verhaal heb gedaan hier.

Ook ik heb nu vreselijke last van harde buiken, ze hebben wel mijn urine gestest, maar daar bleek niks mis mee te zijn...voor de zekerheid gaat ie vannacht nog wel op de kweek.
    De beeb deed het goed, had ook geen zachte BM of ontsluiting.
    En ook ik moet morgen om 9 uur in het zkh zijn, net wat je zegt gelukkig al gelijk in de morgen anders zou ik nog een dag in de stress zitten..... :(

Ik ga er ook maar van uit dat het niks ernstigs is anders hadden ze me vast wel gelijk doorgestuurdt.

Ik wens je iig heel veel suc7 morgen en ik hoop dat je morgen gewoon een berichtje kan plaatsen omdat je dan alweer lekker thuis bent.

Share This Page