Heel veel succes morgen in het ziekenhuis! Hopelijk is er niks ernstigs en mag je snel weel naar huis!
Beide, veel suc6 en sterkte morgen. Maar als het ernistig was moest je gelijk naar het ziekenhuis. Dat was bij mij toen wel zo. Ik mocht alleen naar huis om mijn tas te pakken en mijn vriend bellenen dan direct in ziekenhuis meldenl. ( ivm eiwitten in urine en hoge bloeddruk) Dus als het gevaarlijk is wachten ze heus niet zo lang
Hey Meiden, Ik ben gelukkig weer thuis ik hoefde dus niet te blijven.... .... maar mijn bloeddruk was niet echt goed ik heb 2 uur aan de hart machine gelegen en ik had telkens een bloeddruk van ongeveer 150 / 90 en mijn hartslag was dus ook de hele tijd rond de 100 pm... Ik moet hierdoor maandag weer terug komen om weer een hart filmpje te laten maken en miss moet ik dan wel blijven... gelukkig was de hartslag van de kleine wel goed alleen was hij al veel te groot voor de duur van de zwangerschap waar ik nu op zit.. De Gyn zei dat hij net zo groot is als een baby met 41 weken zwangerschap en ik ben nu pas 37 weken zwanger... Er zaten ook nog steeds eiwitten in mijn urine dus dat zullen ze maandag ook weer na gaan kijken... Ik ben op dit moment blij dat ik niet hoefde te blijven maar aan de andere kant denk ik dat ik maandag wel moet blijven ( als er niets veranderd aan de hartslag en bloeddruk ) die kleine is ook al heel groot dus je heb best kans dat ze dan de bevalling gaan inzetten en dat ze de kleine gaan halen.... Ben de hele zwangerschap nog niet bang geweest maar sinds vandaag ( vraag me niet waarom ) vind ik het toch een beetje eng worden.... Meiden bedankt voor jullie berichtjes en ik hou jullie op de hoogte dit zal een lang weekend voor me worden.... Ik ga nu maar even op bed liggen want ik ben kapot van het ff lopen in dat ziekenhuis... Liefs Chantal
Probeer dit weekend nog even lekker te genieten! En laat de kleine man dan maandag maar komen! Succes Chantal!
Chantal, hoop dat je nog "rustig" van je weekend kan genieten en dat het allemaal goed gaat verlopen voor je.... Lekker veel slapen en uitrusten, je laten verwennen en dan komt het vast goed! sterkte
valt dat weer mee dat je niet hoeft te blijven. maar ik heb ook al een hele tijd een snelle hartslag. wel hoger dan die van jouw kan door de stress komen .
Het is bij ons ook een familie kwaaltje dus zowieso wilde ze het daarom goed in de gaten houden... Trouwens ff een andere vraag aan iedereen... Ik verlies momenteel heel veel slijm... Zou dit die slijm prop kunnen zijn? ik voel namelijk veder niets ofzo ja harde buiken maar dat had ik al ..... en wat kan je dan het beste doen als je zoveel slijm verliest kan ik dan beter de vk bellen of stelt het nog niet echt veel voor... het is namelijk niet echt een prop maar wel heel veel slijm...
mijn verloskundige heeft er verder niks van gezegt. ook niet dat het meer in de gaten moest worden gehouden. mijn bloeddruk is dan wel weer goed maar zit soms handmatig ook op 90 de onderdruk
De Gyn was ook beetje bang voor eventuele zwangerschapsvergiftiging omdat ik ook opgezette voeten en handen heb maar dat was niet het geval zei hij want mijn bloed was goed... Dus ik denk dat ik wel een rustig weekend heb ga gewoon genieten van het lekkere weer en ga veder helemaal niets doen
Ook hier wil ik je nog even succes wensen voor maandag! En ik zou zeker lekker genieten van het weekend, en wat extra slaap pakken....je weet maar nooit waar het goed voor is Liefs, Natasja
Chantal fijn dat je naar huis mocht....en dat je toch ook nog goed in de gaten wordt gehouden....wie weet wat een weekend goed veel rust en ontspanning met je doet..... Over die slijmprop.....ik heb daar zelf nog geen ervaring mee, maar heb al wel gehoord dat je die slijmprop kunt verliezen maar dat het dan nog wel dagen of soms weken begint dat de bevalling pas begint hoor. Vraag het maandag anders ook nog gewoon in het ziekenhuis na....en hopelijk mag je dan ook nog lekker naar huis omdat het binnen de grenzen is....succes en fijn, rustig, weekend. Groetjes, Eva.
Hey Meiden, Sorry bemn ik weer hoor... Morgen moet ik weer terug naar het ziekenhuis en dan hoor ik wat ze veder voor stappen gaan ondernemen... ben zooooo zenuwachtig.. lijk wel een vier jarig kind dat morgen jarig is en miss een heeeeel groot kado krijgt ... Ik ben nu lekker aan het genieten van het lekkere weertje en dan hoop ik dat ik vannacht nog een beetje kan slapen want moet morgen om tien uur weer in het ZH zijn... Dus als ik morgen niet reageer dan weten jullie dat ik in het ziekenhuis moet blijven liggen.... Thanx voor de ondersteunende berichten.. Liefs Chantal
Hey Meiden, Ben gelukkig weer thuis pff... heb weer 1.5 uur aan de hart monitor gelegen en mijn hartslag en bloeddruk waren weer veel te hoog.. Had weer te veel eiwitten in mijn urine en mijn ijzer was ineens te laag... Ik moet deze week nog 2x langs komen ( woensdag en vrijdag ) en dan word er vrijdag besloten of ik volgende week moet worden ingeleid want de beeb is gewoon al helemaal klaar om te komen... De Gyn vind het daarom dan ook niet nodig om nog langer te wachten want dan word de bevalling miss alleen maar moeilijker voor mij... Het is nu al een echte 8 ponder en ik ben pas 37 weken en 3 dagen zwanger ben benieuwd hoe ik dat eruit ga persen hahahaha af en toe vraag ik me wel eens af of mijn bekken wel breed genoeg zijn want s'nachts heb ik echt veel last van mijn bekken als ik me bijvoorbeeld omdraai ofzo....
Toch al positief dat je niet moet blijven hé! EN als het ingeleid wordt kan je alles wat meer plannen ! Veel succes en hou ons zekere op de hoogte!