Help! Morgen solliciteren... Wat trek ik aan???

Discussie in 'De lounge' gestart door maantje85, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesam

    kleinesam Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik werk in de facilitaire (hospitality branche) representativiteit is daar heel belangrijk, maar ik zie er maar weinig die moeite doen zich goed te kleden en dat is jammer. Je hebt maar 1 keer om n eerste indruk te maken. En ja idd een hele donkere jeans met n paar mooie hakken eronder dat is al n andere verhaal dan n verschoten broek met n slobbert trui wat ik weleens zie...
     
  2. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben ook altijd planner geweest maar dat is bijna niet te doen part time:) en ik wil niet meer fulltime werken nu mn kleine man rond rent... Dus dan maar second best😉
     
  3. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb hem rond de kerst vorig jaar gekocht, een mooie grijze stof en een wat openrug maar dat zie je niet met een jasje;) dus geen glitters enzo;)
     
  4. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga zo een "modeshow" houden voor m'n kast... En als ik denk dit is wel wat zal ik wel een foto plaatsen. Kijken of jullie het ook geschikt vinden ☺️
     
  5. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Succes met je gesprek straks!
     
  6. Evientje

    Evientje Niet meer actief

    Sorrie wil niet negatief zijn maar ik heb altijd het advies gekregen om geen jeans aan te doen door recruiters etc. Maar serieus tenzij het bedrijf heel formeel is en je bij je werkzaamheden in broekpak/pantalon etc moet lopen, is dat helemaal niet meer aan de orde van de dag naar mijn idee. Ik heb me er een aantal keer aan gehouden en keer op keer was ik zelfs met een pantalon en nette blouse/top zwaar overdressed! En voor mijn functie moet ik toch echt eens in de zoveel tijd in broekpak verschijnen! Heb ondertussen regelmatig een donkere jeans aan bij gesprekken en gewoon een leuke blouse/top en krijg er dan juist complimenten over! Zelfs opmerkingen dat ze je dan beter kunnen beoordelen omdat ze meer zien hoe je dagelijks bent!
    Ik ben overigens tekenaar/ontwerper het broekpak is enkel tijdens overleg met directie of opdrachtgever (die laatste vaak alleen als het hooggeplaatste personen zijn bij de hogere overheidsorganen).

    Ts misschien een beetje laat, maar een donkere jeans (zonder scheuren etc) en een leuke blouse/top lijkt me prima, schoenen zou ik kiezen welke het lekkerste zitten en niet extravagant zijn ;)
    Succes met je sollicitatie!
     
  7. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Dit is het geworden... Let niet op de handjes op de spiegel:$:D leuk een zoon van bijna 3😜 ik hou jullie op de hoogte hoor:D
     
  8. Thunder

    Thunder Bekend lid

    30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie geen foto?
     
  9. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Maarrr.. Hoe is je gesprek gegaan? Tevreden?
     
  10. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Oh das vreemd... Nu wel☺️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      20
  11. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ja tevreden!!! Ben aangenomen!!!:)
     
  12. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Gefeliciteerd!
     

Deel Deze Pagina