help! Morgen trouwdag. WEet niet wat te kopen voor man.

Discussie in 'De lounge' gestart door mummie2b80, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    he meiden,

Morgen is mijn trouwdag en heb wel een hele lieve kaart gekocht met mooi verhaal erop. Normaal gingen we wel uit eten ofzo, maar de centjes zijn een beetje op met de kleine op komst.
    ik wil er eigenlijk nog iets bijgeven, maar ben natuurlijk veel te laat......Wie heeft er ngo een last minute idee?

xxxx

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.934
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Lekker dinertje thuis, kaarsjes erbij en zelf leuk aangekleed / opgemaakt. Gewoon laten zien dat jij je een beetje uitslooft voor hem, dat is toch al een mooi cadeau?

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ja ik zou hem ook gewoon thuis verrassen! :)

4. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Een romantische etentje (zijn lievelingskortsje) voor hem koken en de tafel mooi dekken en samen eten als jullie dochter op bed ligt.
    Hoeft dan dan niet zoveel te kosten en het gaat om al het werk die je erin steekt, de liefde waarmee je het bereid en het samen zijn.
    Je zou nog altijd een gedicht kunnen schrijven en geven bij het dessert.

Of een mooie taart voor hem bakken met liefste vader en echtgenoot ofzoiets. (ook kan je vaak in de stad van die bekers kopen met liefste man/vader ofzoiets)
    Hoeft niet altijd duur te zijn, als de gedachte erachter maar echt is.

Oh en eh, gefeliciteerd he

5. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb zo ooit het huis eens versierd met hartjes die ik uiit zilverfolie knipte en zelfgemaakte slingers. Theelichtjes van aan de voordeur tot de eetkamer, daar had ik een fondu klaar staan en dan theelichtjes naar boven naar de badkamer waar een flesje cava klaar stond.

6. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Wat ook kan als je uit eten wilt (hebben wij wel eens gedaan): naar een dönerzaak, uitleggen wat de gelegenheid is, die zorgen dan wel dat het nog hartstikke speciaal wordt, hihi! Of de Mac, zelf waxinelichtjes meenemen, of uiteraard gewone frietboer, is nog goedkoper :D Maar uiteraard is thuis iets lekkers klaarmaken ook erg leuk!

Deel Deze Pagina