eindelijk konden we gaan voor zwanger worden. Na 11 maanden was het zover gelukkig zwanger,helemaal blij. Ziek zwak misselijk. Helaas zagen we op de echo van 12 weken dat het kindje 6 weken groot was.Toch hadden we nog hoop,want het zou ook 6 weken kunnen zijn. De volgende dag naar de gyneacoloog,hij vertelde dat het 98% niet goed was,en ik moest 1 week wachten,om te kijken of het toch nog gegroeid was of dat het afkwam. Na 1 week wachten niets,weer een echo en ja hoor het vruchtje was al aan het krimpen. Na 4 dagen wachten kreeg ik een curretage,heb daar gelukkig weinig last van gehad. Het verdriet is er nog steeds ( 2 jaar later) Je denkt toch ieder jaar eraan terug als de datum van toen eraan komt. Na 1 jaar proberen werden we weer zwanger en gelukkig is daar een prachtige zoon uitgekomen
Zo iets kan je ook niet vergeten. Gelukkig heb je een prachtige zoon en ben je nu weer zwanger. Geniet ervan. Je geeft ons weer hoop!
Hai rachelo1 Ik kan me goed voorstellen dat je er nog steeds verdriet van hebt. Het was/ is toch je eerste zwangerschap en je eerste kindje waar je zo ontzettend naar uit hebt gekeken. Ik heb net zelf een miskraam gehad...... Voor mij blijft dit ook mijn eerste kindje! En mijn uitgerekende datum blijft ook in mijn hoofd zitten. Ik ben blij voor je dat je een zoon hebt, geniet ervan! Liefs Ester