Wat een nare toestand he? En het besef dat het echt voorbij is, kan je heel verdrietig en leeg laten voelen. Dus: lekker uithuilen! Filet Americain, osseworst, carpaccio, leverworst, wijn neem alles waar je trek in hebt en wat je een tijdje niet kon eten. En idd, je kunt het niet meer veranderen of terug draaien, en dat is maar goed ook, dit kindje was niet ok. Iemand zei mij ooit een keer, toen ik in een vervelende situatie zat, waaraan ik niets kon veranderen; "accepteer het." En ik dacht "hij heeft gelijk". (doet niets aan je verdriet af hoor, het blijft afschuwelijk) Wie weet hoe snel je weer zwanger bent, en de kans is groot dat dat wel goed gaat! Ik wens je heel veel goeds en sterkte toe! (en wil niet wijsneuzerig overkomen met mijn berichtje)
Fijn om te horen dat het is meegevallen. Ik zelf was ook heel emotioneel hoor. Ik had het toen ik net wakker werd uit de narcose op de uitslaapkamer. Toen lag ik te huilen, maar dat had bij mij er ook waarschijnlijk mee te maken omdat ik halverwege de ingreep wakker was geworden uit m'n roesje en het allemaal een beetje erg naar aan voelde en ik zag ze ook zo voor me zitten met z'n tweeën was allemaal een beetje naar. Het kan dus ook zo zijn dat ik daar erg emotioneel door was, maar ik weet ook zeker dat het bij mij ook wel een beetje het gevoel was; van en nu is het over. Gelukkig ging het vanaf dat moment wel beter me. Veel sterkte met het verwerken, en ik hoop voor je dat je weer snel zwanger zult worden en dat het dan gewoon wel goed gaat. Kijk maar naar mij na twee miskramen ziet het er nu toch best goed uit. Liefs, Lesley
Ester, ik had je vanmiddag al even aan de telefoon, nogmaals via de site: STERKTE! Dat heb ik niet meer kunnen zeggen omdat we een beetje "onhandig" hadden opgehangen... Leuk, dat je nu ook op deze website zit... kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden! Liefs Niki ps: Tot maandag!