Hoi meiden, Even een vraagje aan de meiden die toch door de MAP heen zwanger zijn geraakt. - Na hoeveel uur hebben jullie de map geslikt. - Hoe kwam je dr achter dat je toch zwanger was? - En na hoeveel dagen? Kwam je dr achter via een bloedtest of een zwangerschapstest. - En wat waren jullie sympthonen? Wegens persoonlijke redenen heb ik een MAP geslikt Toch wil ik meerdere ervaringen van andere vrouwen horen. Hier even alles in het kort : Laatste menstruatie: 4 februari 2009 Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 17 februari 2009 Eisprong dag: 18 februari 2009 Innesteldag: 23 februari 2009 Positieve bloedtest mogelijk 28 februari 2009 Positieve thuistest mogelijk 4 maart 2009 Ik en mijn manlief hebben onveilig geklust op de dag van 16 en 17 februarie! ( Mijn meest vruchtbaarste dag ) Daarnaast slik ik geen pil, en hebben we het onveilig gedaan. Hij is een aantal keer in mij klaargekomen. Op 18 februarie heb ik een MAP geslikt precies binnen 72 uur omdat er nogal een twijfel vanuit mij kant was. Volgens mij berekening moet ik de 23ste mijn innestelingdag hebben morgen dus. En moet ik 3 maart weer ongesteld worden. Mijn sympthonen zijn: Erg veel zin in vet ( patat, tosti's, Chips ) Veel plassen, zwakke blaas! Ik kan het niet eens meer ophouden en ga echt rennend na de wc. Misselijkheid vlagen, komen en gaan! last van hoofdpijn. Stemmingswisselingen kan echt heel hard om de hoek heen komen. MOE, MOE, en nog eens moe. Last van me keel ( beetje opgezet ofso ) Geen gevoelige borsten X Maar goed omdat ik die MAP precies na 72 uur geslikt heb, zit ik in een beetje in de twijfel. WEL/NIET zwanger.. Ik moet het toch even afwachten of je wordt 5 dagen te vroeg ongesteld dus dan zou ik 27 feb ongesteld moeten worden. Of ik wordt rond 8 maart ongesteld. Meiden, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ! Ps : Als het gebeurd is dan is het gebeurd, en is het gewoon welkom. Liefs, Missy20
Hoi missy, Je hebt de vraag bij het verkeerde forum geplaatst. Wij (verloskundigen) beantwoorden hier vragen,je kan hier niet op elkaars vragen reageren. Verplaats je vraag even als dit wilt naar het juiste forum! imke