Goedenavond dames. Misschien kunnen jullie me helpen. Of inzicht geven in hoe jullie dit gedaan hebben of eventueel het zelfde ervaren hebben. Mijn jongen (morgen precies 5 maanden oud) doet het qua voedingen eigenlijk vanaf dag 1 al prima. Met als hij 'raar' deed de verklaring van sprongetjes of prikjes. Hij zit al zeker een maand op het volgende schema -7/8 uur 180cc fv -10/11 uur hapje groenten (kleintje) gevolgt door een fles van 180cc -14/15 uur 180cc -18/19 uur 180cc -22/23 uur 180cc + rijstebloem Dit ging prima en mr. Sliep lekker de nacht door. Soms een piepje een uurtje voor de wekker ging maar ik kon hem gerust laten liggen. 2 weken geleden ben ik begonnen met werken en wordt hij 1 ochtend vroeg wakker gemaakt voor een fles en de rest van de 2 werkdagen mag hij volgens origineel schema blijven lopen. Dit ging week 1 prima. Maar deze week gaat het mis. Hij komt vroeger voor zijn flessen waardoor ik op een 6e fles uitkom (wat als ik me aan de 30 scheppen regel hou niet mag) ik heb hem wel gegeven hier en daar want ik kan hem toch moeilijk laten bleren. Maar hij is nu al bijna een week compleet van het pad af. Ik ben maar begonnen met de groentenhap te vervangen met fruitm groter te maken en eerder te geven en er een groentenhap rond het avondeten bij te gooien. Maar nog steeds klooit hij maar wat aan. Hij komt snachts al na 7 uur. Laten liggen tot het bleren ophoudt geprobeerd maar dit doet hij niet. Ik heb de nachten altijd bewust speen vrij gehouden en wil dezd dus eigenlijk niet als troost er nu wel in te stoppen. Al met al hoop ik gewoon dat hij in een 'fase' zit. Maar ik lees er rond deze leeftijd weinig over. Hij ligt er nu bijv. Al om 8 uur in. Omdat ik simpelweg op 5 flessen zit. Maar ik durf te wedden dat ik er vannacht om 3 uur uit mag. Dus mijn vraag aan jullie. Hoe zag jullie schema eruit. Herkennen jullie het 'rare' gedrag. En hoe kan ik dit wellicht aanpakken. Ik ben namelijk een beetje door mijn eigen ideeen heen.
Overigens ben ik wel 2 weken terug door de kruidvat schaarste overgestaps van kruidvat 1 naar nutrilon 1
Mss haalt ie uit nutriënten niet wat ie deed bij kruidvat, heb gelezen dat er mondjesmaat er weer is... Maar het kan ook de aanloop zijn naar de 6 maanden sprong.