Wat een ellende is dit zeg... Nog geen mug gezien en me dochter is vannacht en vandaag helemaal lek geprikt! 6 op de schouders en tussen dr schouderbladen, dr armpjes minimaal 4 per arm. Vanmiddag viel ze in slaap op de bank en heeft zeker wel 1,5 uur geslapen. Vlak voordat ik aan het eten begon werd ze wakker en kwam met een giga bult op dr wang op me aflopen dat was dus in die tijs gebeurt dat ik weg was.... Ik ga morgen maar iets van azaron halen want dit is niet leuk mee, vind het hartstikke rot voor dr Ze krijgt ook nog eens giga rode bulten en jeukt vreselijk.... Wat doen jullie hiertegen behalve een hor, ramen dicht enz? Dan bedoel ik ook bv smeerseltjes als de bulten er al zitten?
Hier een ventje wat een hele zware allergie heeft tegen muggenbulten. Na heel veel proberen en op internet lezen kwam ik erop dat eucalyptus zou helpen. Ik smeer hem nu elke avond in met Vicks ja je leest het goed vicks en hij is geen een keer meer gestoken!
daarna deppen met natuurazijn en wij smeren met anti jeuk spul van de kruidvat, een donkergroene tube en dan worden de bultjes heel snel weer kleine plekjes
Ik heb boven t bed van mijn dochter een bandje hangen van Parakito, ze is nog niet gestoken.. Mama wel dus moet er nog eentje halen
wij gebruiken de muggenmelk van de jaico (hierin zit ook deet dus is niet geschikt voor hele jonge kinderen) Dit ivm een muggenallergie bij mijn man.
Vapona Anti Mug Automatic Electrisch apparaat + vulling > Producten - Merk > Vapona dit dan heb je geen muggen meer!!!!
Ik leg een schijf citroen met kruidnagels onder het bed van mijn dochter. Sinds dit er ligt is ze niet meer gestoken.