Help! Muis in appartement

Discussie in 'De lounge' gestart door Yasmientje14, 18 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Dapper :roflmao:

2. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.669
    6.564
    113
    Vrouw
    Af en toe hoor ik hier in huis wat knagen onder de koelkast, en dan ineens zie ik een klein muisje een kattenbrokje pikken en daarna weer wegschieten onder de vaatwasmachine.

Ik heb van die ouderwetse houten vallen met een pindakaas/stroop mengsel (stroop zorgt er voor dat de pindakaas niet uitdroogt). Gif raken ze niet aan en overige vallen werken hier niet.
    De eerste dag had ik papa en mama muis en een baby'tje, de volgende dagen steeds twee verschillende formaten kleintjes dus ik vermoed twee nestjes onder m'n keukenkastjes.
    Ik heb de afgelopen week 12 muizen gevangen, nummer 13 wil zich nog niet laten vangen, die zag ik eergisteren nog door de keuken rennen.

Heb elk jaar wel muizen in huis (platteland) dus ben er wel aan gewend. :roflmao:

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dit. Ik heb gelukkig geen muizen maar vriend wel. Daar zitten ze soms tussen zn verlaagde plafond. Enige wat werkt is gif blokjes naar binnen schuiven door een spotje uit het plafond te halen.

Die plakplanken zou ik nooit gebruiken voor dieren. Zo zielig.

Wij kunnen het allemaal wel ongedierte vinden. Vind het zelf nog steeds een heftig besluit om een dier dood te maken op zo’n nare manier.

Deel Deze Pagina