F. vind het sinds vandaag leuk om zijn box 'op te eten'. Hij krabt/bijt met zijn twee tandjes (onder) langs de randen van de box... Resultaat: hele mond vol zwarte verf bladdertjes daarstraks... Iemand tips om hier iets tegen te doen (behalve 'nee' zeggen en hem steeds maar weer neerzetten)... Liefs,
Strips erop? Te koop bij Ikea en babyzaken. Of inderdaad iets anders geven wat wel "opgegeten" mag worden
eeeehhhhh, lekker laten bijten? Ze gaan er heus niet dood aan hoor Tegenwoordig is het allemaal heel verantwoorde verf hoor
Hier wordt de eettafel regelmatig geproefd. Deze bladdert niet af, dus ik laat het maar gaan. Ik vind het eigenlijk best gek dat de verf van een box afbladdert, heb ik nog nooit gezien.
Hier word alles geproeft bed box tafel boeken en ook wijzelf zijn favoriet is een nieuwe wc-rol, hij neemt daar dolgraag hapjes uit. Ik maak me er niet ongerust om, maakt deel uit van het "ontdek de wereld".
Ik ben vast rigoureus maar ik heb hierom de box weggehaald. Mijn dochter at haar bed en box maar al te graag op, zij ging zo ver door dat ze haar mond kapot maakte en dus geregeld bloedde. Nee zeggen en andere dingen geven hielp echt niet. Ik moet wel zeggen dat ik die bijtstrips niet ken.
Ha thx!! Ik ga eens kijken bij Ikea! Hij heeft genoeg andere dingen om op te kauwen, maar dat is niet interessant (uiteraard. ) Ik heb geen idee of die verf niet slecht is, maar zal inderdaad niet. Ik heb nu trouwens de 'plek' met een sjaal omwikkeld, kan hij er niet meer bij. Nu is het wachten tot meneer een andere plek vind. Liefs,