Laatst zag ik hier een toppic voorbij komen over hotfixen, nu heb ik dit nog nooit gedaan, maar ik wil mijn dochter ergens mee verassen. As maandag gaat zij naar een concert van Lady Gaga. Nu dacht ik dat het wel leuk is om om een stoer spijkerjasje van haar,op de rug de naam van Lady Gaga te strijken. Ik heb op het internet een patroon van grafitti letters opgezocht die er wel heel stoer uitzien (ze is 14 dus dat is wel net zo leuk). Wil iemand even met mij meedenken die hier ervaren in is. Als ik de letters uitgeprint heb, moet ik ze in spiegelbeeld leggen of niet? (ik dacht, de stipjes stip ik na met een edding stift, zodat het doordrukt, als ik het blaadje dan omdraai, heb ik de letter in spiegelbeeld) Dan bestel ik een a4 blaadje dikke strijkfolie. Ik wil rhinestones black diamond bestellen, maar wel kleintjes, anders word het misschien te..? En zo'n stokje, met plakwas, waar je de steentjes makkelijk mee op kunt pakken.. Dan heb ik toch alles Dan in spiegelbeeld leggen, het andere blaadje er weer op, en strijken? (ik zal het filmpje op de site nog wel een keer bekijken) Ik ben best handig en creatief, maar heb dit nog nooit gedaan. Maar volgens mij heb ik zo alle benodigdheden toch? Ik hoop dat iemand even mee wil kijken
Je hebt sowieso transfer folie nodig om de steentjes op te leggen op hun kop, zodat je die op het jasje kan leggen. Het partoon kun je beter gespiegelt uitprinten. Werkt een stuk makkelijker. Zelf vind ik het pencil fijner te gebruiken maar dat is persoonlijk. Bij algemene clubs is er een topic.
Transfer folie.. Dat zal dan die folie toch zijn die ik op de bestel site zag. Dat is a4 formaat, en bestaat uit een wit laagje, en een doorzichtige kleeflaag waar je de steentjes op plakt.. Dit is speciaal om patronen te leggen, dan heb ik toch het goede??
Ja die moet je hebben inderdaad. Die leg je met de plaklaag omhoog op het patroon. Ik knip altijd een randje af om de folie aan het papier te maken zodat het niet gaat schuiven.
Bedankt voor de snelle reacties, Dan heb ik toch het goede, ik ga bestellen! Hoop dat ik morgen al aan de slag kan, wat zal ze blij zijn!!
Het is er meestal wel snel. Bestel wel voldoende steentjes anders kun je het niet afmaken. Ze zal heel erg blij zijn.