quinny zapp + maxi cosi cabrio 2003

Discussion in 'De babyuitzet' started by elasMIEKje, Oct 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

Feb 14, 2006
    152
    0
    0
    Hallo,

Is hier iemand die mij kan vertellen of de maxi cosi cabrio uit 2003 op de nieuwe quinny zapp buggy kan?

Heeft iemand ervaring met de quinny zapp?

groetjes,
    Miek

2. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Ik lees even mee...
    Heb ook de zapp en weet dat niet alle cosi's erop gaan ,dus ben benieuwd welke wel ,op de nieuwste modellen na dan.

3. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    misschien quinny of maxi cosi even mailen?

4. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Of en maxi uit 2003 erop kan geen idee..

Wil je de zapp alleen gebruiken voor de maxi cosi of ook als wandelwagen ? De zapp als kinderwagen zou ik af raden.. Mijn schoonzus had een zapp en mijn neefje is 2 keer achter over gevallen terwijl hij er gewoon in zat (hij is 11 maand) En meerdere schijnen dit probleem te hebben ... Ook kan je de rug leuning niet verstellen ..

5. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

Feb 14, 2006
    152
    0
    0
    Hallo,

Ik heb vanmorgen met quinny gebeld en de maxi cosi cabrio en cabrio fix kunnen op de zapp. De citi kan ook wel maar gaat heel moeilijk.

Ik wil deze voornamelijk gebruiken voor met de maxi cosi en dan alleen de kleine stukjes, ff snel. Dan laat ik de zapp dus gewoon in de auto liggen maxi erop en ff snel naar de bakker o.i.d. Voor het echte wandel werk neem ik gewoon mijn mutsy urban rider, die loopt zo fijn!

6. Genja1

Genja1 Lid

Jun 23, 2008
    27
    0
    0
    Ik vraag me af of er maxicosi's zijn die verschil hebben in breedte. Mijn zoontje van 4 maanden is best een stevige baby en vindt het niet prettig om in de maxicosi te liggen omdat het te krap is!
    Ik heb al gemaild naar de leverancier van maxicosi's en ben ook benieuwd naar ervaringen hier..

Share This Page