HELP! My Sims Nintendo DS

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Okay, dit is echt heel erg sneu.
    Ik ben net 5 minuten aan het spelen en ik kom nu al niet meer verder :)
    Hopelijk zijn er hier mensen die 't ook spelen en die me kunnen helpen :)

Vraag; hoe kom je in godsnaam je eigen huis binnen? :)
    De burgemeester blijft maar zeggen dat 'mijn huis' aan de oostkant van de stad ligt, maar als ik dat huis binnen wil gaan krijg ik alleen maar 'Hier lijkt niemand te wonen' in beeld.
    Ik heb alle leegstaande huizen (het zijn er wel 2 :p) geprobeerd, maar ik kan dus helemaal nergens naar binnen.. ;)

Hoe kom ik in m'n eigen huis!? :p

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    LOL, sorry kan je niet helpen, maar zie t mij ook zo gebeuren haha. Heb net de sims 3 voor de pc gehaald.

3. Het is echt heel triest, en ik ben ook echt geen leek wat gamen betreft, maar hier kom ik nu al niet meer verder ;)

Ik vind 'm ook erg tegenvallen eigenlijk.. Ik speelde 'm voorheen altijd op de Wii (bij iemand anders thuis, wij hebben geen Wii) en daar vond ik het zooo leuk, dus had ik 'm nu maar voor de DS gekocht, want die hebben we wel!
    Hij is dus heel erg anders, en ik snap er geen flikker van :p

4. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    het huis is verder.....dus niet in het stadje zelf....je moet naar rechts lopen, en daar zie je dan vanzelf een pad....en dan zie je een huis......

weet niet wat je al allemaal gedaan heb....
    heb je al bloemetjes geplant? bloemenkransen gemaakt? kan je al met de bus mee? kan je al naar andere "plaatsjes"? heb je al een vishengel?.....

ik heb hem al zo goed als uitgespeeld.....is al wel weer een hele tijd geleden dat wel....

5. Ik had het inmiddels ook gevonden ja :)

Mijn Oostkant ligt blijkbaar aan de andere kant dan in het spelletje :)

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik ben persoonlijk van mening dat de spelletjes fabrikanten ook altijd de richtingen wijzigen. Toen ik WoW speelde raakte ik vaak verdwaald, maar dat lag natuuurlijk niet aan mijn gebrek aan richtingsgevoel. ;) Mijn man zegt altijd dat hij verbaasd is dat ik de voordeur zonder hulp kan vinden, maar tot nu toe ben ik altijd in staat geweest om dat soort dingen aan een giga-complottheorie te wijten (en met uitgestreken gezicht!).

Deel Deze Pagina