ik heb, voor als ze veel gedronken heeft een pak maat 6 van pampers staan (sowiso altijd pampers in de nacht. kv lekt door hier na een paar uur ) overdag al maanden maat 5, maar soms zie ik aan de bekers drinken die leeg gaan dat dat de volgende ochtend wel eens drama kan zijn. vandaar dat extra pak nr 6.
Meestal krijgt hij na het avondeten nog een flesje voor de nacht; maar ik neem aan dat jullie dat dan niet meer doen? Ik ben al lang geleden gestopt met het kijken van het voedingsschema van het CB, dus ik weet niet wanneer dat eraf kan. We proberen dat soms wel met geen of een halve fles, maar meestal begint hij dan zo ongeveer 'nu' te mekkeren dat hij dorst heeft en dan eist hij hem toch op
Met de leeftijd van jouw zoontje gaven wij ook nog flesjes hoor, doen wel meer mensen Probeer eens zo'n inlegger een tijdje, die je normaal in katoenen luiers gebruikt. Dan weet je iig of het een absorptie probleem is, of iets anders (strakke romper, verkeerd omdoen, verschuiven in bed omdat de luier juist te groot is...).
Ik heb altijd de Active fit van Pampers, maar nog nooit een lekkende luier gehad. Luier lijkt dun, maar absorbeert heel goed. M'n dochter. Drinkt trouwens 200 cc voor het slapen en over de hele dag heel veel water.
Ik heb niet alle tips gelezen dus misschien dubbel maar ik hoor weleens dat mensen de luier andersom aantrekken. Of heb je dat al eens geprobeerd?
Bij mij komt het inderdaad vaak als ze een te strakke romper aan heeft.. Ik heb trouwens Aldi luiers, heel tevreden over!