vorige zwangerschap medicijnen,wat nu te doen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shandro, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shandro

shandro Lid

13 jan 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 shandro, 4 jan 2011
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
    voor mijn vorige zwangerschap heb ik 2 miskramen gehad, hierdoor kwam ik voor onderzoek bij een gynaecoloog, ik had last van bloedstollingen.
    in tijd dat we wachte op de uitslag was ik weer zwanger geworden en na de uitslag moest ik gelijk acetylsalicyl gebruiken, middel tegen bloedstolling.omdat ik op dat moment al 6 weken zwanger was en dit de begin periode is.

nu is onze zoon 15 maanden en begint het weer te kriebelen, maar hoe moet ik dit nu aanpakken.
    want de vorige keer liep ik bij de gynaecoloog door de miskramen en omdat ik toen weer vlot zwanger was bleef ik in de 'molen' zitten,

ik weet niet hoe ik het moet aanpakken.
    #moet ik nu ik zwanger wil worden al het ziekenhuis bellen en de gyneacoloog inlichten.
    # moet ik wachten tot 6 wk zwangerschap
    # moet ik verloskundige inschakelen

2. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik zou gewoon de gyn bellen en dit zo navragen. Ik denk dat die je beter advies kan geven dan wij. :)

3. shandro

shandro Lid

13 jan 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed advies, alleen heb ik net de stoute schoenen aangetrokken en gebeld en het blijkt dat mijn gyn weg is.
    en als ik niet onder behandeling was het niet mogelijk was er 1 aan de telefoon te krijgen>want dan zou het een telefonisch consult zijn.ook zij kon geen antwoord geven.
    moest ik via de huisarts maar een afspraak maken

Deel Deze Pagina