Tis een retorische vraag die ik stie. Ik kan heus wel zelf bedenken dat ik "gewoon" moet wachten tot mijn nod.... maar ja, ik ben ook gewoon heeeeeeel nieuwsgierig! Op donderdag de 29e mijn ei gevoeld maar volgens de kalender zou t zaterdag geweest zijn. Oke. Eergister, dus 11 of 9 dagen daarna, roze afscheiding en ongi krampen. Stel nou dat dat mijn innesteling is geweest.... kan dat?? Wanneer zou ik dan een eerste testje er tegen aan kunnen wagen??? Mijn nod is zondag pas..... Zoals ik al zei, weet ik heus t antwoord zelf wel ... maar toch!!
ik had nog een predictor liggen... maar zonder de beschrijving! ik teste... direct 2 knalstrepen, even gedoucht en de streep was weg. nu zie ik wel een tuurstreepje die ik niet op de foto krijg... oftewel, muts die ik ben, mijn "spanningen" zijn nog niet weg! zaterdag maar even de kruidvat halen en dan aankijken?! hahaha
Predictor is een slecht aangeschreven test meid. Even naar de kv, etos of trekpleister voor een nieuwe test. En verplicht foto plaatsen he dat lijkt me logisch haha Succes
Ik wil ook een foto zien!! Je moet je sowieso aan de aflees rijd houden. Kan zijn dat de urine nog aan net doorlopen was en die streep dus nog niet "doorgelopen" was. Echt even 3minuten wachten met aflezen.. (Stopwatch) hahaha Succes!!
vanmiddag de kv gehaald. maar ik ga morgenochtend pas doen. ik "voel" weer 1001 onverklaarbare dingen aan mijn lijf. zucht. tis maar goed dat VL in de kost zit deze week, hoeft ie mijn gezucht niet aan te horen en mn gejank, maar dat laat ik maar even in het midden