Wat geweldig zeg, na al die jaren! Hier wordt er ook hard geduimd meid! (En voorzichtig gefeliciteerd, het is jullie zeer gegund!)
Wauw wat super voor jullie na zo'n lange tijd!!!!!! Hopelijk wordt je test steeds donkerder... Echt heel tof zeg!!
Je bent niet dom, maar ik snap je heeeeel erg goed hoor, meis. Wij hebben ook 5 jaar op een positieve test gewacht (wij zaten niet in de mmm) Ik had alle hoop verloren en werd niet ongesteld, dus getest........... Het heeft echt daaaaagen geduurd eer ik het een beetje ging geloven en pas bij de eerste echo geloofde ik het pas echt Hopelijk wordt je test steeds duidelijker, want het is je oprecht gegunt, laat het maar weten hier, want iedereen is benieuwd.
Wauw wat spannend!Het is je heel erg gegund!Heb tranen in m'n ogen, dus meis, geniet ervan!!!!!ga je weer testen vandaag?Of later deze week?
Heel bijzonder! Logisch dat je na zo een lange tijs even in de "war" bent wanneer je 2 streepjes ziet vershijnen heb je inmiddels weer getest? En fotooooooo kunnen wij ook meegenieten hihi.
Woooow wat mooi!!! Het is jullie zo gegund meid!! Geniet er lekker van! Wanneer denk je dat je echt had mogen testen dan?
Van harte gefeliciteerd meid! Bij al mijn zwangerschappen testte ik 7 dagen na tp positief, pregnyl was al uit systeem. Probeer te genieten! Die eerste dagen op een roze wolk zijn je dan alvast nooit meer af te pakken!
OMG wat wordt ik altijd blij als ik zo'n topic voorbij zie komen!! Mijn duimen draaien echt over uren hoor!!!!! Heb je inderdaad een foto? Altijd leuk om mee te kijken!! Heb je ook een beetje kunnen slapen? xxxxx
Hopes, ik snap je helemaal. Ik ben in precies dezelfde staat. Vandaag ook positief getest na 3,5 jaar. Helemaal verbaasd en durf het eigenlijk nog niet te geloven. Kan me zo voorstellen dat je na 6.5 jaar dubbel zo verbaasd ben (en duizend keer zo blij!) Heb je een foto gemaakt? Hoe voel je je verder?
Ooooooo meis, wat spannend, heeeeeeel voorzichtig gefeliciteerd. Duimduimduimduim, fingers crossed dat je woensdag een dikke vette positieve test in je hande hebt!!!!
Ha lieve meiden, ik heb zoveel aan jullie!!!! Mijn lieve man wordt helemaal gek van me. Hij vond het jammer dat ik stiekem had getetst terwijl we zouden wachten tot woensdag, maar hij vindt het ook super spannend. Momenteel een emotionele achtbaan, aan de ene kant plannen aan het maken voor de toekomst, aan de andere kant als de dood dat ik toch ongesteld ga worden of woensdag een neagtieve test heb. Ik wilde vandaag testen om te kijken of ie donkerder werd. Wel urine opgevangen maar durfde niet te testen hahahaha. Wat denken jullie????? Ik voel me net als anders.... denk ik... Buikpijn en pijn in mijn borsten, enige verschil is dat ik nog niet ongi ben... Ik slaap ongeveer...NIET hahaha Ik zal straks proberen foto up te loaden xxx
Spannend zeg! Ik zou nu gewoon weer testen en kijken hoe de test verloopt. Als hij donkerder wordt dat ben je echt zwanger!
Ohhh zo herkenbaar!! Ik moest op dinsdag naar Amsterdam rijden om een bloedtest te doen als ik nog niet ongesteld was geworden.... Om teleurstelling te voorkomen doe ik op maandag een test er totaal vanuit gegaan dat hij negatief was kwam er een vaag streepje te voorschijn. De volgende dat hoopvol naar Amsterda gereden en toen bleek dat ik zwanger was.........maar met een HCG van 140 werd ik voorzichtig gefeliciteerd. Na 8jr had ik voor het eerst een positieve test en ik was zwanger! Ik kon het maar niet geloven en zelfs na de geboorte van mijn dochter had ik moeite te geloven dat ze van mij was. Ik duim dat het een goede zwangerschap word en dat je over 8mnd een wolk van een baby mag vast houden