aaah super zeg!! En die ovitrelle is al lang uit je lichaam hoor! Bij mij waren mijn testen altijd 8 dagen na de ovitrelle negatief! Dus 14 dagen na de tp is hij echt gewoon positief van een zwangerschap! O wat hoop ik het voor je zeg!
Ow wat spannend! Mijn duimen draaien mega hard!! Het is je idd gegund na zoveel jaar!!! Ik zou mezelf niet kunnen bedwingen om te testen....
Ik heb net weer een testje gedaan.... grrrrr, ik had gehoopt dat ie donkerdere zou zijn. De bovendste is van vrijdagavond en de onderste van net. Woensdag mag ik officieel testen...
Super mooie testen hoor!! Gefeliciteerd! Maar kan me voorstellen dat het zooo spannend is nu! Het is je onwijs gegund in ieder geval!
Ww wat een super topic!! Ook ik zie duidelijk een donkerder streepje! Meid echt gefeliciteerd hoor, ik ga duimen draaien voor een goede echo, GEWELDIG!!!
De test is mooi donkerder geworden. Toen ik positief testte bij mijn zwangerschap was hij stukken lichter en toen was ik verder dan jij nu bent. Je testen zien er echt goed uit!
whaaaa, zou het dus echt??? ik kan gewoon niet werken hahahaha... ik ben er wel maar kan me totaal niet concentreren.
Super mooie testen hoor! Hoewel het een klein plaatje is zie ik zo dat hij donkerder geworden is! Gefeliciteerd!!
Hij is echt wel duidelijker geworden hoor! Woow jeetje, gefeliciteerd joh!!! Je bent echt zwanger hoor, hij knalt bijna