HELP na 6,5 jaar positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by hopes, Dec 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wauw! Wat supermooiprachtige testen! Veel succes met wachten tot begin januari als jullie je garnaaltje te zien krijgen :D.

GEFELICITEERD!!!

2. Pien 72

Pien 72 Lid

Jun 11, 2011
    14
    0
    0
    Ja, snel doen hoor!
    Vandaag beetje vertwijfeld na controle en liggingsecho bij vk, ons kindje ligt in een stuit. vandaag bedenken of we het wel/ niet laten draaien a.s. dinsdag...of kiezen we voor een keizersnee, dat is al met een week of 2....!

Spreek je snel !

3. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Jeetje Pien, wat een dilemma.....spannend!!!
    Laat het me wel ff weten he!

Hier alles een beetje laten bezinken.....maar de twijfels zijn zo ontzettend groot!! tot aan vanmorgen toch wel redelijk buikpijn gehad, echt zo'n gevoel als wanneer ik ongesteld wordt, en nu niks meer!!! Wat een zenuwslopend gedoe is dit zeg!!!

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja verschrikkelijk hè?
    Maar meid, het is echt heel normaal dat je de ene dag van alles voelt en de volgende dag niet meer.

Maar je wordt er megaonzeker van idd.

5. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

Aug 23, 2010
    581
    15
    18
    Female
    Wat een geweldig nieuws! Dit geeft iedereen weer hoop Hopes! En die testen knallen eruit. Gefeliciteerd meid!!!!

Geniet ervan en ik weet zeker dat je binnen No Time ook een expert wordt in 'zwanger zijn'! Heel veel geluk!!!

6. Pien 72

Pien 72 Lid

Jun 11, 2011
    14
    0
    0
    Ahh lieve Hopes....heel begrijpelijk hoor, alles voel je ook zo goed! maar t kan allemaal en hoort er allemaal bij. Hoop dat je snel een expert bent...en kunt en mag vertrouwen op je lijf, want dat mag nu wel hoor!
    Ik houd je op de hoogte ;)

Liefs!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Oh wat goed!!!!! Gefeliciteerd!!!!
    Rustig aan meid, de ene keer voel je van alles en daarna niets. Dat is niks geks, maar zenuwslopend? Ja!!!

Voor je het weet is het januari, zo met die feestdagen ertussen gaat het vast heel snel!!

8. minimeee

minimeee Actief lid

Jun 12, 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    van harte gefeliciteerd. Ik vind het echt super voor jullie. Jullie geduld wordt eindelijk beloond met een heel mooi wonder.

En onzekerheid hoort erbij. Dat had ik ook steeds. Na de 20 weken echo is het wel gezakt, maar ik heb nog steeds momenten dat ik me afvraag of alles wel oke is.

Maar vertrouw op die kleine in je buik. Na zoveel geduld kan het niet anders dan dat het een sterk wezentje is dat vecht om bij zulke geduldige en lieve ouders te zijn.

9. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    alles nog steeds hetzelfde... nog 3 weken tot echo

Share This Page