Zoals de titel al zegt... Ik kán eigenlijk helemaal niet zwanger zijn, heb al sinds gisterenavond ongikrampen waar je u tegen zegt maar nog steeds geen bloed. Om dat laatste restje hoop de kop in te drukken besloot ik een zwangerschapstest te doen en nou werd dat ding dus positief. Binnen een paar minuten, en best flink ook (zie foto, zonder flits zelfs...) - ik hoef er absoluut niet voor te turen. View attachment 292022 Now what? Is dit een beruchte vals-positieve uitslag zoals zo vaak de laatste tijd? Wat kan ik nu het beste doen? Meteen maar een CB om de extra hoop die er nu is de kop in te drukken, of is het daarvoor nog te vroeg? Ben sowieso pas 11DPO dus veel te vroeg met testen. Ik wilde gewoon geen hoop meer...ugh.
Ik vindt hem een beetje te donker voor vaks positief. Zou er dus een cb tegenaan gooien of overmorgen weer testen en kijken of hij donkerder wordt. Ongikrampen zegt niks. Tijdens een zwangerschap zijn ongikrampen normaal. Je zal niet de eerste zijn die de mmm ingaat en toch via de natuurlijke weg zwanger raakt.
Dit is absoluut geen vals positieve test, even een cb doen, maar ik weet zeker jij bent gewoon zwanger!!! Hoezo kan je niet zwanger zijn dan?
Je bent gewoon zwanger meid, geen twijfel mogelijk! En die ongiekrampen die had ik ook enorm bij mijn eerste zwangerschap, al vanaf 5 dagen voor nod! Er gebeurd daarbinnen natuurlijk van alles waar je baarmoeder ook even aan moet wennen. Ik zeg: dikke proficiat! Helemaal gezien je onderschrift!
*proest* Ik ren al naar de winkel, momentje Hoe lang moet je je urine ophouden daarvoor? En zou ik gewoon maar naar de HA gaan vanmiddag voor een test? Het voelt verdorie zelfs alsof ik een schimmelinfectie en blaasontsteking heb nu!
Nou,deze is zo positief dat de cb vast en zeker ook ZWANGER zegt! Ik lees je onderschrift en zeg "SUPER gefeliciteerd"
Hahahahaha, vind het zo jammer die 13 weg te gooien doordat ik wat te ongeduldig ben Mag morgen gelukkig al naar de gynaecoloog! Dan ws ook bloedtest, zou heel fijn zijn als dat wat bevestigt.