zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by tinkerbelletje, Jan 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    Hallo dames
    ff een vraagje
    Ik zit 5 dagen voor mijn nod en ik had vorige week heel erg last van mijn borsten normaal heb ik dat een paar dagen voor mijn menstruatie maar nu was het echt vorige week maandag begonnen mijn tepels deden heel zeer wat ik normaal niet heb, nu is het ineens weg alleen mijn borsten zitten helemaal onder de blauwe aders en mijn tepels zitten vol met puntjes het lijkt wel of mijn borsten gloeien? Ik ben met vlagen misselijk en veel last van stemmingswisselingen herkent iemand dit? kan niet wachten totdat ik kan testen...

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Hoi,

Deze symptomen had ik vorige cyclus, maar helaas was ik niet zwanger......Nu wil ik jouw natuurlijk niet ontmoedigen, ik ben namelijk nog niet zolang bezig (nu ronde 3) dus dikke kans dat het bij mij nog ontpillen was........

Hopelijk is het voor jou raak, het zijn in ieder geval zwangerschapssymptomen....Spannende week, laat je niet verleiden om eerder te testen, kan alleen maar teleurstellend werken!

Succes!

3. goudvis1977

Dec 29, 2008
    75
    0
    0
    haihai

Ik wil je niet teleurstellen, maar soms -omdat je het zoo graag wilt- pak je nog weleens de '''verkeerde'' signalen op!

Bijvoorbeeld het misselijk zijn, of gevoelige borsten.
    Twee weken geleden dacht ik dat het -na 1 jaar proberen- eindelijk raak was..was misselijk, was moe! ik was al helemaal in de zevende hemel, helaas werdt ik gewoon ongesteld.

Het beste is gewoon afwachten tot je nod, dan heb je pas zekerheid, want ''vage'' klachten kunnen, en dat weet ik uit ervaring- vaak op een enorme teleurstelling uitdraaien.

Heel veel geduld met wachten.

groet Monique

4. tinkerbelletje

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    we waren eigenlijk helemaal niet bezig met zwanger worden ofzo want ik heb 4 september mijn spiraal eruit laten halen omdat hij er al 5 jaar inzat gewoon veilig met condoom gevreeen maar condoom is kapot gegaan en ik ging op dit forum kijken om uit te rekenen wanneer ik mijn eisprong had bleek dat "het ongelukje"dus de dag voor mijn eisprong was maar voel allerlei dingen en ik weet dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden

5. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

Dec 24, 2008
    339
    0
    0
    Hai inkerbelletje,
    Ik herken het hoor ! Ik word ook (of niet) volgend weekend ongesteld. Ik heb last van mijn baarmoeder, stemingswisselingen en ben ontzettend vergeetachtig.....
    Maar ja ik weet van mezelf dat ik een ster ben in lichamelijke dingen te voelen omdat ik denk dat ik ze voel... snap je me nog :D

Sterkte met afwachten !

Froukje

6. stresskippetje

Dec 24, 2008
    339
    0
    0
    Bedoelde natuurlijk :
    hai tinkerbelletje... sorry:D

7. tinkerbelletje

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    ja ik snap je helemaal haha nou we lopen gelijk zie ik friday is THE day jij ook sterkte met afwachten al kost het me heeeeeel veel moeite hahaha

8. stresskippetje

Dec 24, 2008
    339
    0
    0
    Kan het ook bijna niet laten om toch een testje te doen........
    Ik probeer het uit te stellen tot zaterdag of zondag... Of als ik ongi word.. Ja dan oeft het niet meer :(

9. bloem31

bloem31 Actief lid

Jul 10, 2007
    388
    0
    0
    Ik heb deze signalen ook al sinds kerstavond.
    Bij mijn dochtertje had ik, voor ik haar had, altijd zere borsten als ik mijn NOD kreeg.
    Nu moet ik het nog maar even zien. Moet het dinsdag worden......ik hoop natuurlijk van niet!

10. stresskippetje

Dec 24, 2008
    339
    0
    0
    He Bloem
    Welkom bij de stress club :D

11. tinkerbelletje

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    spannend bloem
    jij moet nog maar 1 dagje wachten, ik hoop dat het raak is

12. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ik heb het ook....
    Pijnlijke borsten, en ineens heel goed in ruzie maken met mn man :oops:
    Heb het bij vlagen koud en dan weer bloedheet... het kan ook een griepje zijn, maar ik heb goede hoop.

succes allemaal!

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Spannend allemaal he? Ik moet nog 9 dagen wachten maar heb vanaf de dag van mijn ei ( dinsdag) tot nu toe klachten zoals veel plassen, krampen en een zeurderig gevoel in mijn buik. Hebben nog meer van jullie dit? Pff nooit gedacht dat het wachten zo spannend kon zijn. Ben blij als de 9 dagen om zijn haha

14. tinkerbelletje

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    nou he ik word ook helemaal gek van mezelf ik voel van alles net had ik weer trekkerig gevoel in me buik aan beide kanten pffff hahahha, veel plassen heb ik niet, wel ook koud en warm dat wel

15. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ik zie dat we ongeveer gelijk opgaan... ga jij je nod afwachten of toch al eerder testen?

16. tinkerbelletje

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    ja ik denk dat het weinig zin heb om eerder te testen al zou ik het wel willen is weg gegooid geld denk ik...

Share This Page