Help! Na bijna 20 jr gestopt met de pil....nu onvruchtbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jocruella, 21 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ik weet wel dat als je de PRIKpil langdurig gebruikt dat je daar wel onvruchtbaar van KAN worden. Maar dat is in jullie geval niet aan de orde volgens mij.

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat een nep-arts!

maak je er maar niet druk over; lekker klussen en zwanger worden!
    succes!
    :)
    klingel

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bij welke actie kreeg die huisarts zijn diploma? Twee pakken Omo halen, en gratis een artsendiploma erbij?

4. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    wat zijn de artsen tegenwoordig tog dom.
    ik heb ook 2 jaar de micro 30 geslikt dus ik ben ook nu onvruchtbaar jeetje zeg meid maak je niet druk is gewoon onzin

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Jeetje, heeft ie zn diploma bij een pakje boter gekregen of zo! Wat een onzin!

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Hallo Jocruella

Ik was zelf ook ongerust toen ik stopte met de pil omdat ik 22 jaar aan een stuk aan de pil ben geweest en een leeftijd van 37 heb. Mijn arts zei in princiepe is de pil na 1 dag uit je lichaam. Het zelf regelen wat het lichaam ineens moet doen daar kan even wat tijd overheen gaan. Ik moest er wel rekening mee houden na zo lang de pil gebruik te hebben en dat samen met mijn leeftijd dat het 1 jaar kan duren, maar hij zei het kan ook al veel eerder raak zijn. Maar onvruchtbaar zal je niet raken van de pil (marvelon en microgynon 30) geslikt.

7. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hallo meiden!

Wat fijn dit allemaal te lezen. Ik vond het ook al zo'n belachelijke uitspraak. Die man moeten ze zijn diploma's afnemen! Ze had het echt goed begrepen, het waren zijn letterlijke woorden en ze was helemaal van streek.

Zelf gaan we er nu in Januari serieus mee aan de slag....Nu was het nog even het idee "komt het dan komt het" maar nu willen we er toch serieus voor gaan.

Met mijn regelmatige cyclus hopen we dat we in April niet samen met stiekum met ons drieeen trouwen :) :) :)

Bedankt voor alle lieve berichtjes!
    Liefs
    Jolanda

8. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Ik heb idd ook microgynon 30 geslikt. Ik ben geloof ik rond mijn 15e begonnen en nu op mijn 34ste ben ik gestopt. Eind juni heb ik geen pil meer geslikt. Ik heb wel erge last gehad van het ontgiftigen (wist ik toen niet, las ik naderhand) Enorme spierpijn en krampen maar gelukkig is dat nu over.
    Wel heeft mijn lichaam gelijk netjes de cyclus in gang gezet. Daar was ik toch wel heel erg blij om.

Laten we hopen dat we goed nieuws krijgen in 2009!

Fijne jaarwisseling

Groetjes
    Jolanda

9. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Ja je zou het wel zeggen he! de mafketel. Dat hele kind was van slag! En hoe wij ook zeiden dat het niet waar was..........het blijft maar malen in dat koppie!

10. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hahahahah je zou het idd bijna zeggen! Sufferd! Brengt een hoop onrust in een gezinnetje wat heel graag een kindje wil.

11. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Ja hij was niet zo tactisch!
    Wij gaan in Januari serieus klussen......hopelijk krijgen we goed nieuws in 2009! Zie dat jij al aardig wat dagen overtijd bent..........spannend! :)

12. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ja duimen maar ik hoop het ook :D

13. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Spannend......ik ben hier ook aan het duimen......Morgen ongesteld,...OF NIET....
    Anders gaan we actief klussen in alle vruchtbare dagen :) :) . We zijn er nu wel klaar voor! :idea:

14. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ik duim met je mee voor je dat je NIET je ongie krijgt en dat de eerste test vet positief zal zijn.

15. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Wat een onzin zeg. 14 jaar de pil geslikt en 2e ronde zwanger. Hoezo onvruchtbaar? Dat die arts dat durft te zeggen. Diploma bij een pakje boter gekregen?

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Jocruella en en..? Ben je nog niet ongi? heb je er al een testje tegenaan gegooid. Spannend!

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat een sukkel!
    Hij zag vast een leuke aanbieding in de C1000: koop nu 2 pakken huzarensalade van joma, en je krijgt er GRATIS een medisch doctoraat bij!
    OF hij kan natuurlijk ook gespaard hebben met zegeltjes...

Iig, veel succes met zwanger worden meid, en laat je niet gek maken! ;)

18. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Hier nog 1 hoor die al 15 jr aan de pil was en na 8 maanden zwanger, helaas mk, maar nu weer zwanger. Ik zou als ik haar was nog eens vragen of hij echt bedoeld dat ze onvruchtbaar is door de pil en waarom de pil dan nog steeds volop wordt gebruikt. Anders mag die toch helemaal niet worden voorgeschreven? Ik zou ook een klacht tegen zo'n flapdrol indienen.

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ja vraag ik me ook af laat ons even iets weten.

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    ook hier na 14 jaar Microgynon 30 -gebruik.... in april gestopt, twee maanden "genomen" om te zien of mn cyclus regelmatig zou zijn..... en daarna in de tweede serieuze ronde zwanger (dus eigenlijk 4e ronde)

Deel Deze Pagina